RAZI DIN 10 MOTVE (Dina)




10.
Cand ne-am casatorit, am stabilit impreuna cu sotia, sa ne gravam pe interiorul verighetelor cate un mesaj simbolic, unul celuilalt.
Trebuia sa fie o surpriza si niciunul dintre noi sa nu divulge mesajul pe care urma sa-l scriem...
Eu, indragostit pana peste cap am gravat frumos pe inelul sotiei: 'Pentru iubirea mea eterna...'
Sotia, mai pragmatica, mi-a scris: 'Pune-o la loc !!!'



9.
Merge bula cu un pistol într-un club şi începe să strige :
– Cine s-a culcat cu nevastă-mea?
Nu zice nimeni nimic. Bula mai strigă o dată:
– Cine s-a culcat cu nevastă-mea?! Începe unul să râdă.
– Ce e aşa amuzant?
– Nu ai destule gloanţe…

8.
O zi la cumparaturi se incheie intotdeauna cu:
- Stii ce-am uitat sa luam...?!?!

7.
Bula se lauda lui Strula:
- Dupa ani de zile, am reusit sa gasesc punctul G al sotiei mele.
- Si unde era?
- La sora-sa !

6.
I: Cand este felicitat cineva pentru greseala lui?
R: Cand se casatoreste.

5.
- Buna ziua, dati-mi 10 pachete de prezervative, va rog...
- Da, domnule, imediat! Doriti si punga?
- A, nu, fata e chiar draguta...
4.
Din categoria
Bancuri deocheate
- De ce prezervativele sunt transparente?
- Păi, săracii spermatozoizi, dacă tot nu pot ieşi, măcar să se bucure de peisaj…
Podiumul....
Locul 3.
In timpul noptii, cand sufar de insomnie, iau laxative.
Oricum nu dorm, dar cel putin am ceva de facut!
Locul 2.
La farmacie ! ....
Un grup de baietzi pe o banca in parc, mestecau guma faceau baloane.o babutza trece pe langa ei shi ii intreaba:
-ce mestecati maica acolo?
unul din ei sa faca musto de ea ii raspunde:
-prezervative mamaie, prezervative!!!
-serios maica???si de unde se ia alea???
-de la farmacie mamaie...
se duce babutza la farmacie shi cere:
-dati-mi maica shi mie niste prezervative...
la care farmacistul o intreaba:
-pai mai poti mamaie????
-printre gingii maica, printre gingii!!!!!!
 Si cel mai tare !... 
LOCUL  I

Trei femei stateau de vorba pe timpul lui Ceasca despre posibilitatea contraceptiei.
Prima spune:
- Pe mine ma doare in fund! Sotul meu este ginecolog si in caz ca raman imi face el un chiuretaj.
A doua spune:
- Si pe mine ma doare in fund! Sotul meu este farmacist si imi aduce pilule anticonceptionale, deci nu am probleme!
A treia spune:
- Si pe mine ma cam doare in fund! Dar barbata-miu mi-a zis ca o sa ma obisnuiesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…