BANCURI, DINA STIE MULTE!


Cerbii carpatini cu cât au coarnele mai mari, cu atât se consideră mai frumoși.
La bărbați e altfel. Cu cât au coarnele mai mari, cu atât sunt mai
frumoase femeile lor.

Ţine minte ! Când o femeie îţi zice că e bine, nu înseamnă că e şi destul !

Barbatul care nu are noroc la femei, nu stie ce noroc are !


- Iubitule, saruta-ma sub coada...
- Unde, fa, in cur ?!!!
- Nu, boule, pe ceafa !

Sunt un tip foarte corect şi conştiincios. În fiecare zi mă duc şi vin
regulat de la muncă.
Mă duc regulat de nevastă-mea şi vin regulat de şef…


Domnişoară, faceţi sex pe bani?
- Nu, bineînţeles.
- Ce bine, că eu tocmai am rămas fără bani.

Cugetari la locul de munca:
Ceva nu-i in ordine cu mine: o clipa nu-s atent si ma trezesc ca muncesc...

Alo, Poliţia? Veniţi, vă rog, cineva încearcă să mă vio… o… O! O! OOO!!!
Nu mai veniţi !

Fiul meu de 6 ani mi-a lasat secretara gravidă. Ticălosul mic a luat
un ac şi mi-a găurit toate prezervativele!

De când ne-am cunoscut, prietena mea şi-a schimbat stilul de a face dragoste.
- Palpitant… Şi ce stil preferă acum?
- Stilul "fluture".
- Cum aşa?!
- Păi, nu vrea să facem sex decât după ce-i flutur banii pe la nas…


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…