Bancuri pentru domnisoare




Dac
ă aveţi de gînd să mergeţi în cazino, îmbrăcaţi cei mai frumoşi chiloţi.
S-ar putea s
ă vă întoarceţi acasă numai în ei!

S-a ajuns la concluzia ca expresia: "Toti barbatii sint la fel" a fost
inventata de o chinezoaica care si-a pierdut barbatul in multime!

Intr-un salon de dans, un tanar se apropie timid de o fata:
− Domnisoara, se poate?
− Se poate, dar sa dansam mai intai.

In spital:
- Doctore, mutati-l va rog pe vecinul meu in alta camera, ca se crede
motocicleta.
- Va deranjeaza zgomotul pe care il face?
- Nu, gazele scoase pe teava de esapament.

Într-o zi, primarul oraşului se duce în vizit
ă pe la ţigani.
- Hai noroc, bine v-am g
ăsit !
- S
ă trăiască dom' primar!
- M
ă ce aţi zice voi dacă v-aş da la toţi case?
- O pupa
ţi-aş tălpile, ia un pahar de vin să bem.
- Dar ce a
ţi zice dacă v-aş oferi cele mai tari maşini din lume ?
- Ce bine ar fi ! Mai ia un pahar de vin, c
ă tare ne bucurăm.
- Şi v
ă voi găsi la toţi locuri de muncă!
Ţiganul îi ia paharul din mână şi zice:
- Ce ai, dom' primar, te-mb
ătaşi?!!
Dupa o vizita a lui Obama in Bucuresti, doi tigani discuta:
-Ai vazut ce ceas misto avea Obama?
-Nu. Arata-mi-l!
Doi ardeleni la Cluj:
 - Bă, eu pun pariu cu tine că trec strada asta într-o jumătate de oră.
 - No, că doar nu eşti fulger.
Doctorul catre pacient, dupa operatie: - Am doua vesti, una buna, una rea. Cu care incep? - Cu aia rea. - V-am amputat piciorul sanatos! - Aoleo! Si care-i vestea buna? - Piciorul bolnav se vindeca!

Un tip ajunge mort de beat acasa, nevasta-sa il ia la palme:
- Mai bei, ma, porcule?! Zi, ma, mai bei?!
El, cu greu reusind sa ridice capul:
- Toarna!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…