La bal mascat - Traznet !



Un cuplu este invitat la un bal mascat.
Ea, acuză o durere mare de cap și rămâne acasă, soțul își ia costumul și pleacă la petrecere singur.Soția, după ce a dormit o oră, simțindu-se mai bine, decide să meargă și ea la petrecere. Sigură că soțul nu îi cunoaște costumul, vrea să se distreze urmărindu-l. Ajunsă la serbare, îsi vede soțul mascat, dansând și pipăind toate tipele cu care s-a întâlnit. Se decide deci să vadă până în ce punct poate să ajungă soțul ei cu distracția așa că se așează lângă el, încercând să îl seducă.În fine, el nu rezistă și o atrage într-o camera întunecoasă și fac sex nebun. Fără să iși spună nimic și fără să iși își dea jos măștile, cei doi se despart.Ea  fuge acasă șmecherește, ascunde masca și se bagă în pat ca să vadă cum se comportă el când ajunge acasă. Când el sosește, ea se face că abia s-a trezit și îl întreabă cum a fost la petrecere. El îi raspunde: "ca de obicei, știi că mă distrez foarte bine."Cum ea insista, îl intreabă dacă a dansat mult.El: - "Îți jur că nu am dansat deloc.  Cum am ajuns acolo m-am întâlnit cu Pietro, Antonio și Giovanni și cu alți prieteni și am urcat la mansardă să jucăm cărți, așa că am jucat poker toată noaptea, nici măcar nu am auzit muzica, deși cred că a fost o petrecere specială, pentru că tipul căruia i-am împrumutat costumul meu mi-a spus că s-a distrat la nebunie!!!"





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »