Astazi razi cu lacrimi!!


Soția își întreabă soțul:
- De ce iarăși ciorapii sunt împrăștiați prin toată casa?
- Aceasta este o nouă promoție: strângi 10 perechi și primești bani
pentru un Rimel!

La Mall,o damă bine se suie pe cîntarul cu fise,vîră o monedă şi citeşte:60 kg.
Lasă poşeta lîngă cîntar:58.
Îşi scoate ghetuţele şi le pune lîngă poşetă:56.
Dezbracă hăinuţa şi-o aşează peste ghete:54.
CLING...şi cîntarul se-nchide.
"Domnişoară,poftim fise!"...se aude un cor de bărbaţi din spatele ei.

Pe Valea Prahovei se respectă şi acum tradiţionalul mers bară la bară.
Mulţi șoferi încă nu au auzit de ruta alternativă prin Bulgaria.

‎-Iarasi stai intins pe canapea...
-Draga mea, priveste partea pozitiva: intotdeauna stii unde sa ma gasesti!

  Am avut o zi dementa azi:mi-au furat masina, mi-au golit
apartamentul,mi-au golit contul bancar.
Singurul lucru pozitiv a fost testul HIV.

‎-Ioane, mă, Ioane, te sun drept de la Ontario, mă!
-Așe, mă, Vasile, no care-i baiul?
-Mă Ioane, zic c-am auzit că Băsescu și-o dat demisia, mă, cum o fo'
treaba asta?
-Chestie mare ce-o fost, mă Vasile! S-o trezit într-o nămiază și-o
vorbit ca la război, la radiou, tulai Doamne! O zis că nu-l mai rabdă
inima să vadă țara ruinată, mă Vasile, că el mere și că toți piscoșii,
zăluzii și floașterii să meară numaidecât cu el.
-Așe, și?
-No, și duși or fost, mă Vasile!
-Ține-i strânși, Doamne! Și cine o rămas să cârmească țara?
-Cum cine, Vasile? Regele nost'! Țara e curată și mintenașse rumenește
iară ca o pâinișoară. Și toți merem la lucru ca la horă. Și când e
horă, apăi ne-aud și țările vecine, de se minunează și-acușmi-e că dau
buzna peste noi!…
-Mă Ioane, tu-ți bați joc de mine!
-No, măi Vasile, dară cine-o început primul?

Doi amici, trecuți binișor de prima tinerețe si care nu se mai
văzuseră de o bucata buna de timp, se întâlnesc și după "Buna .. "
obișnuit , unul foarte vesel declara celuilalt:
- Știi, nevasta-mea mi-a născut un băiat !
Impasibil, al doilea întreabă:
- Daa ? Si pe cine bănuiești ?


Realitatea fricii:
Nu ti-e frica de intuneric, ti-e frica de ceea ce se afla in el.
Nu ti-e frica de inaltimi, ti-e frica sa cazi.
Nu ti-e frica de oamenii din jurul tau, ti-e frica de refuz.
Nu ti-e frica sa iubesti, ti-e frica sa nu fii iubit de aceeasi persoana.
Nu ti-e frica sa incerci din nou, ti-e frica sa nu fii ranit din nou
pentru acelasi motiv.

Într-un tufiş, în parc:
- Te iubesc.
- Şi eu.
- Te doresc.
- Şi eu.
- Mă cheamă Vasile.
- Şi pe mine.

‎- In fata mea un elefant, in spatele meu, un leu. Mie nu mi-e frica!
- Nu crezi ca ai o varsta la care nu se potriveste sa te dai in carusel?

Ieri, am stat cu colegii meu în jurul focului, am băut vin fiert și am
cântat colinde.
Astăzi, am fost dați afară din Detașamentul de pompieri.

O casnicie fericita este atunci cand o jumatate sforaie iar cealalta
jumatate nu aude.

Oamenii de stiinta au descoperit ca in discotecile de la sat sansele
de a ramane insarcinata si de a muri sunt aproximativ egale.

‎- Tu mamă, ştii ceva? Eu am făcut dragoste cu toţi vecinii. Acum
putem să ne mutăm în alt cartier ?
Maică-sa îi trage o palmă şi-i zice:
- Ai 16 ani şi deja ai început să-mi vorbeşti cu "tu"?!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS