bancuri bune de la jan (2)


Un om comunica cu Dumnezeu:
- Doamne, de ce toate fetele sunt draguţe, dulci, graţioase iar femeile sunt nasoale şi sâcăitoare?
Domnul spune:
- Pentru ca pe fete le creez eu, iar femei le faceţi voi!
Într-un magazin de articole sportive soţia urcă pe o bandă de alergat si ii spune sotului:
- Dragul meu, dacă-mi cumperi aceasta bandă, voi arăta ca o elevă de liceu.
- Draga mea, aceasta este doar o bandă de alergat, nu maşina timpului!
 
Dom' doctor, am o problema, nu-mi ajunge numai barbatul meu.
- Nici o problema, s-au mai vazut cazuri, luati-va un amant.
- Pai am. 
- Si cu barbat si cu amant tot nu v-ajunge?
- Pai...nu. 
- Bine, s-au mai vazut cazuri, mai luati-va unul.
- Pai mai am. 
- Si cu doi amanti si cu barbat tot nu va ajunge? !!
- Pai, nu prea. 
- Bine, s-au mai vazut cazuri, mai luati unul.
- Pai, mai am. 
- Cu trei amanti si un barbat tot nu-ti ajunge? ? ? ?
- Pai...nu 
- Femeie, înseamna ca esti bolnava !!!!!
- Pai de-aia am venit la dvs., sa-mi dati o adeverinta ca sunt bolnava,
ca barbatu-meu zice ca sunt curva..
 
Intr-o noapte, la spital, o asistenta blonda il scoala pe pacientul care dormea un somn adanc si ii spune: 
-Treziti-va, am uitat sa va dau somniferul! 


Un tata ingrijorat isi asteapta fiul acasa. Intr-un tirziu soseste, si
este luat la intrebari: 
- Unde ai stat pana la ora aceasta? 
- Tata, azi mi-am pierdut virginitatea. 
- Bravo! Stai jos, sa bem si noi un paharel pentru acest eveniment!
- Putem sa bem, dar nu pot sa ma asez.. 


Doctorul vine la patul bolnavului si-l intreaba:
- Fumezi? 
- Nu! vine raspunsul. 
- Pacat! Tocmai vroiam sa-ti interzic... 


Medicul deseneaza o linie si apoi il intreaba pe nebun:
- Ce va sugereaza asta? 
- Femei goale... 
Mai deseneaza un cerc si iar: 
- Dar asta ce va sugereaza? 
- Femei goale... 
Mai deseneaza un patrat: 
- Ce va sugereaza asta? 
- Femei goale... 
Psihiatrul lasa jos creionul din mana si zice:
- Vad ca aveti o idee fixa cu femei goale:
- EU, EU am o idee fixa? Dar cine a desenat aici toate obscenitatile astea? 


Doi purici au castigat la LOTO 6 din 49.
- Tu ce ai de gand sa faci cu banii castigati? intreaba unul dintre ei.
- In primul rand, imi cumpar un caine numai al meu... 


Un studiu sociologic arata ca barbatii, in general, ies la baut din doua motive:
1. N-au nevasta 
2. Au nevasta 



O mama isi dojeneste fiul: 
- Aha, deci in Spania nu vrei sa te duci, in Italia nu vrei sa te duci,
fotbal nu stii sa joci, manele nu vrei sa canti.......
...bine ma, atunci da la facultate....... sa ajungem de rasul blocului! 


Doi indragostiti, pe o banca, in parc: 
- Iubitule, cand o sa ne casatorim o sa avem doi copii, un baiat si o fata.
- Dar de unde stii? 
- Amandoi sunt la mama, la tara . 


Inginerul agronom catre badea Vasile: 
- Bade, cu metoda asta invechita nu o sa obtii nici cinci kile de pere 
din pomul asta... 
- Ai dreptate, e prun... 



- Taticule, de ce te-ai casatorit cu mamica? 
- Vezi, nici macar copilul nu intelege de ce! 




Bin Laden ajunge la Poarta Raiului. Sf. Petru deschide vizeta portii, il vede si exclama, terifiat: 
- TU, tocmai TU vrei sa intri aici? 
- Am zis eu ca vreau sa intru? Aveti doua minute sa iesiti cu totii!!! 



Horoscopul pe luna urmatoare : 
Sanatate: astrele iti surad. 
Bani: astrele iti surad si mai tare. 
Dragoste: astrele se caca pe ele de ras.. 


Fericire: 
- Cum poti face fericit un barbat în pat?
- Mutand televizorul in dormitor. 


Definitia fidelitatii : lipsa ocaziilor favorabile. 



Bula suparat ajunge acasa: 
- Tata am luat un 4 la matematica! Bang, bang, ii da ta-su doua palme. A doua zi iar: 
- Tata am luat un 4 la fizica! Bang 2 palme din nou. A treia zi: 
- Tata am luat un 10 la muzica! Bang inca doua palme.. 
- Ba tata, dar am luat 10!!! 
- Dupa ce ca nu inveti, iti mai arde si de cantat, nenorocitule? 



Un sergent in permisie merge la o prostituata si o intreaba: 
- Domnisoara, acceptati compania mea pentru 200 euro? 
- Da! - zice ea. 
Sergentul se intoarce si striga: 
- Companieeee, inaintee mars! 

- Tata, imi cumperi te rog, un mobil hightech 3G cu USB, bluetooth cu camera video, GPRS si cu aplicatii java 
si mp3? 
- Ti s-a suit la cap, nu te poti droga si tu ca si ceilalti copii?? 


Un cuplu apare la curs si pt ca erau certati, femeia se aseaza in primul rand iar barbatul in ultimul. La un 
moment dat profesorul zice: 
- Un taur sanatos trebuie sa aiba pana la 12 cuplari pe zi....
Femeia din primul rand: 
- Ma scuzati, profesore, cate? 
Pana la 12. 
- Repetati, va rog, pentru ultimul rand !
Barbatul din ultimul rand: 
- Spuneti-mi, profesore, este vorba de cuplarile cu o singura vaca sau cu 12?
- Desigur, cu 12. 
- Multumesc. Repetati, va rog, si pentru primul rand...
 
 
 
 
 




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!