Bancuri cu talc!


- Bărbatul trebuie să fie un pic mai frumos ca maimuţa!
Soţul:
- Bărbatul trebuie să fie un pic mai frumos ca maimuţa cu care trăieşte
 
 
 
Medicul ginecolog după consultaţie: - Doamnă, am o veste bună.
- Domnişoară!
 - Domnişoară, am o veste proastă.
 
Bună ziuă, daţi-mi 10 pachete de prezervative, vă rog.
- Da, domnule, imediat! Doriţi şi pungă?
- A, nu, fata e chiar drăguţă...
 
Soţia: - DACĂ MAI VII BEAT ACASĂ NU ÎŢI MAI VORBESC TOATĂ VIAŢA!
Soţul: - nu mă ispiti muiere!
 
 
La noi în casă totul decide tata. Iar cine este tata - decide mama!
 
-         Câţi ani aveţi?
- Peste o lună fac 43, zice pacientul.
Doctorul privindu-l suspicios pe deasupra ochelarilor:
- Sunteţi optimist!
 
 
Un tip întreabă o domnişoară:
- Domnişoară, sunteţi amatoare de plăceri sexuale?
- Amatoare-i mă-ta, eu sunt profesionistă!
 
-Voi, bărbaţii, sunteţi foarte brutali! Voi vreţi numai sex! Noi, fetele, dorim atenţie....
- Atenţie! Acuşi o să facem sex!
 
 
Ce poate fi mai rău decât o pietricică în bocanc?
- Un firicel de nisip în prezervativ.
 
 
- Soţia mea afirmă că este foarte sănătos să consum alimente crude.
- Da, nici nevestei mele nu-i place să gătească.
 
Discuţie la Dacia:
- Ce ar trebui schimbat ca maşinile noastre să corespundă normelor internaţionale?
- Normele internaţionale.
 
 
La divorţ:
- Este adevărat că nu ai vorbit cu soţia ta timp de 4 ani?
- Da, e adevărat!
- Cum aşa?
- Păi, nu am vrut s-o întrerup!
 
 
Într-un salon de reanimare, toţi conectaţi la aparate. Electricianul bagă capul pe uşă:
-Băieti, luaţi o gură de aer că schimb o siguranţă!
 
 
Soacra, pe patul de moarte, îi comunică ginerelui ultimele dorinţe: -Să repari (tuşeşte fără putere) pendula aia de pe perete... -O repar, mamă soacră, o repar. Dumneata concentrează-te acolo...
 
 
Avantajul sexului în grup este faptul că, dacă ai treabă, poţi să pleci!
 
 
 
Horoscop:
SĂNĂTATE - astrele îţi surâd.
BANI - astrele îţ surâd şi mai tare.
DRAGOSTE - astrele deja se cacă pe ele de râs.
 
 
Doi copii la grădiniţă:
- Mama mea este mai bună decât a ta.
- Asta spune şi tatăl meu.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!