STIUCA INSARCINATA


O blondă făcea sex pe bancheta din spate a unui Maybach. În timpul actului, aceasta îi zice bărbatului:
- Ştii, nu îmi pasă de bogăţia ta, nu îmi pasă că ai Maybach, nu mă interesează luxul!
Bărbatul:
- Să ştii că nici pe mine nu mă interesează, eu sunt şoferul!


Certificatul de căsătorie este un document care asigură bărbaţilor însuraţi mâncare de trei ori pe zi şi sex gratis în fiecare seară! Cel mult o lună…


- Dragul meu, îţi aminteşti, toamna ai fost la pescuit?
- Da, şi?
- A sunat ştiuca să-ţi spună că e însărcinată.


- Mă simt atât de singura... am nevoie de o companie... de preferat să fie una de petrol!



- Ce păcat că demult n-a mai fost o revoluţie...
- Da' ce? Eşti nebun?
- Nu, geamgiu.


- Ce s-a intamplat cu mine? – bolborosea un tip, revenindu-si dupa o operatie chirurgicala.
- Ati nimerit intr-un accident rutier si ati fost operat.
- Inseamna ca sunt in spital?
- In mare parte, da…

Sa nu faci nimic, e tare greu. Nu stii cand ai terminat.
 
Un doctor avertizează un cuplu, în urma unei operaţii uşoare pe care i-a făcut-o soţiei:
- E nevoie de 7 zile pentru însănătoşire, aşadar nu faceţi sex timp de o săptămână.
- Ai auzit ? îşi întreabă soţia, soţul.
- Eu am auzit... dar se referea la tine!

Ea: Cred ca s-a defectat masina, are apa in carburator!
El: E ridicol! Nici macar nu stii ce e ala un carburator! Unde e masina?!
Ea: In piscina!

- Cine este mai pretentios in sex?
- Desigur femeile...Ele inainte de sex vor sa faca baie pe cind barbatului ii ajunge un pahar...

Discutie pe chat:
- 67% din blonde sunt proaste rau...
- Pe mine nu ma afecteaza, eu fac parte din restul de 13%...

- Mamico, ce este ejacularea?
- Draga mea, este acel moment cand barbatul isi pierde tot interesul pentru tine...

- Am ajuns deja in oras? intreaba sotia.
- Cu siguranta, raspunde sotul, lovim din ce in ce mai multi pietoni.
- Pai incetineste atunci !
- Cum sa incetinesc, daca tu conduci...

Intalnire pe intuneric. Intr-un tufis, in parc:
- Te iubesc.
- Si eu.
- Te doresc.
- Si eu.
- Ma cheama Vasile.
- Si pe mine.
Ceausescu la congresul al-XIV-lea :
- Dragi tovarasi... taranii vor avea ferma lor... nici bine nu a terminat ca sala a sarit in picioare exclamand :
- CEAUSESCU SI TARANII... CEAUSECU SI TARANII...
si tot asa...
Ceausescu dadea disperat din maini sa linisteasca sala... in final toti participantii s-au linistit si Ceausescu isi continua discursul:
- ....taranii vor avea ferma lor convingere ca in Romania nu se va da niciodata pamant la oameni...

O cioara sta pe o craca cu o bucatica de cascaval in gura. Vine vulpea.
- Cioara, cioruta, esti tu, draga mea, destul de sofisticata in gindirea ta politica?
Cioara tace.
- Cioara, cioruta, ai votat tu, fato, pe 29 iulie?
Cioara tace.
- Cioara, ciorisoara, ai votat DA sau NU?
Cioara ispitita si calcata pe nervi, nu se poate abtine:
- DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Cade cascavalul, vulpea fuge cu tot cu auriul trofeu.
Cioara intepenita de tristete cugeta :
- Si daca as fi spus NU ... s-ar fi schimbat oare ceva?

- Ia-ţi domnule mîna de pe genunchiul meu, exclama indignată o tînără în sala de cinematograf.
- Dar bine, unde s-o pun?
- Un pic mai sus!

Vorbesc două prietene:
- Fato, tu de ce nu te măriţi? Aştepţi prinţul cu merţan alb?
- Nu fată, eu nu sunt din alea, pentru mine nu contează ce culoare are merţanul
O blondă se plimba cu o coală de hârtie prin intersecţie.
Un poliţist o opreşte şi o întreabă:
- Ce faceţi domnişoară?
Ea îi răspunse:
- Conduc un A4.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!