Bancuri interzise,de la Dina, cu de toate, pentru toti.

Intr-o secţie de poliţie  intra o franțuzoaica ravasita:
- Domnule  comisar, in parc am fost violata de 15 persoane  !
- Calmează-te, doamnă. Descrieţi-mi  atacatorii şi eu vă asigur că ii vom găsi pe  toti.
Franţuzoaica, răsuflând usurata:
-  Toti nu-mi trebuie! Va rog sa-i găsiţi pe cel  de- al cincilea, al optulea şi al  treisprezecelea...
____

Bulisor, acum  fiul unui inginer, ridica nasul din cartea pe  care o citea si il intreaba:
- Tata, ce-i aia  "pompa"?
La care inginerul ia imediat o foaie  de hartie si incepe sa-i explice:
- Uite aici  Bulisor tata: e un cilindru, cu un piston  inauntru, care are o valva prin care fluidul  trece intr-un singur sens etc. Si-i spune  principiile presiunii, notiunea de vacuum si  toate celelalte, pentru ca intr-un final sa-l  intrebe:
- Dar de unde ai aflat tu de  pompa?
- Pai uite aici, in cartea de istorie  scrie ca "Cezar a intrat cu mare pompa in  Roma".
____

Un ziar britanic a  realizat un top cu cele mai corupte tari. Toti  se asteptau ca Romania sa fie pe locul unu dar  s-a clasat pe locul doi...
 
Inevitabil, s-au  realizat cercetari in urma carora s-a descoperit  ca Romania a dat mita pentru a nu fi  prima.
____

- Ai niste degete lungi si  frumoase, canti la pian?
- Nu, spal  eprubete.
____

Prietena mea a prins  buchetul la nunta unor prieteni, si imi  zice:
-"Stii ce înseamnă asta, nu?"
-"Da"  zic "nu mai este nevoie sa-ti cumpar  flori..."
____

- Cum păstraţi armonia  conjugală?
- Prin reciprocitate: când soţia e  nervoasă, eu tac. Şi invers: eu tac când soţia e  nervoasă!
____

La somatolog
-  Doctore cum sunt dintii mei?
- Din punctul  meu de vedere , excelenti.
- Cum asa ?
-  Da, da. 10 sunt de scos si restul de  plombat.
____

Cel mai feiricit bărbat  este ăla care:
- îşi vede fiica pe coperta  revistei "Vogue"
- îşi vede băiatul pe  coperta revistei "Sport"
- îşi vede amanta pe  coperta revistei "Playboy"
- îşi vede nevasta  la Tv la emisiunea "Dispăruţi fără  urmă"

____
 

-De cati bani ar fi nevoie,  stimata doamna, ca sa va cuceresc inima?
 
-O,  domnul meu, inima mea nu este de  vanzare!
-200.000 $?
-Glumiti,  domnule...
-500.000 $!
-Ma  jigniti...
-2.000.000 $?!
-Stiu si  eu...poate ca n-ar fi rau s-o mai evaluez din  cand in cand.
____

Tratăm cleptomania  prin claustrofobie. Telefon:  112
____

Fănică se întoarce acasă  noaptea târziu.So
ția,cu o privire ucigătoarte îi  arată ceasul.
-E ora două!
-
Și ce-i cu  asta? Dacă aș fi stat acasă n-ar fi fost tot ora  două?
____

Intrebare: De ce cozonacul  este de sex masculin si painea este de sex  feminin ?
Raspuns: Cozonacul are  oua...
____

Un politist opreste seara  tarziu un Jeep pentru control si face semn  barbatului din masina sa deschida geamul. In  masina, langa barbat, sta o bruneta superba.  Barbatul deschide geamul, calm. Politistul se  prezinta ( ca la carte ) si-i cere barbatului  permisul de conducere si actele masinii pentru  control.
"Nu-ti dau (Hac) dom'le nici un act  ! (Hac)"- zice printre sughituri tipul din  masina, sufland spre acesta un aer care cu  siguranta s-ar fi aprins daca s-ar fi produs o  scanteie in acel moment.
Politistul se  ingalbeneste mai intai, sufocat de mirosul de  distilerie, dupa care se inroseste de nervi ca  personajele din desenele animate (adica de jos  in sus ): "Dom'le, dumneata esti beat mort,  scoate imediat permisul de conducere.  "
Facand eforturi vizibile sa-si mentina  capul drept, barbatul il priveste pe politist cu  ochi tampi si ii raspunde calm dand din umeri a  neputinta.
"N-am !"
"N-ai permis ?"- urla  politistul in timp ce culoarea rosie de pe fata  lui devine din ce in ce mai inchisa, de parca ar  fi fost cameleon, iar venele gatului i se fac  cat degetul mic de groase - "Da-te jos din  masina nenorocitule !...Puscaria te maninca  !"
Barbatul, avand pe fata o expresie  nedumerita, coboara ascultator din masina  impleticindu-se si tinandu-se zdravan de usa sa  nu cada.
"Uita-te la tine in ce hal esti de  beat !"- striga politistul, inecandu-se de  revolta.
"Recunosc (Hac)"- zice omul -"eu  sunt beat, dar tu esti prost !"
Politistul  ramane un moment cu gura cascata, apoi se face  negru la fata (mai negru decat Cabral) in timp  ce cu mana bajbaia la brau cautand statia de  emisie-receptie:
"Asa tupeu n-am vazut de  cand ma stiu, esti mort de beat, nu ai permis de  conducere si-acuma ma mai si insulti ! Esti  terminat ! "
Intre timp, vazand ca se  ingroasa gluma, bruneta coboara din masina si  vine langa politist spunand:
"Domnule agent,  sotul meu este ingrozitor de beat, va rog sa-l  scuzati !"
"Ce sa scuz, doamna, ce sa scuz ?  N-are permis, e beat ca abea se tine pe picioare  si in plus, nu l-ati auzit, m-a insultat  spunandu-mi ca sunt prost."
"Domnule, e  adevarat- zice tipa -n-are permis si e beat, dar  dumneata esti chiar prost, ia vino aici in fata  si uita-te, pe ce parte are masina asta volanul  ?"
____

Nevasta-mea m-a batut la cap  toata ziua ca are nevoie de o noua garderoba  pentru primavara- vară .
Pana la urma n-am  avut incotro si am cedat.
I-am tăiat toate  mânecile la hainele de iarna…
____

Am  cumparat recent 51% dintr-o societate care are  ca obiectiv, vanatoarea de vampiri.
Acum eu  sunt principalul detinator al... 
țepei.
____

Ce face o blonda cand se  intalneste cu o vulpe?
O intreaba:"Cat ai dat  pe blana?"

____
 

De fiecare data cand  nevasta-mea gateste, imi place sa ma furisez in  spatele ei, sa o strang usor in brate si sa-i  soptesc suav la ureche...
 
-"Hai sa comandam o  pizza"
____

A te intoarce este un semn  rau… Mai ales daca esti o femeie tanara,  proaspat casatorita si n-ai fost trei zile  acasa.
____

Un ţăran vede pe şosea o  maşină izbită de un copac. Se dă jos din căruţă,  şi se apropie de maşină.

- Bade, ajută-ne şi  pe noi, zice cu greu un bărbat din maşină.  Suntem toţi politicieni şi o să te ţinem minte.  Uite, ăla din faţă e Băsescu...
 
Ţăranul nu  zice nimic, se duce la căruţă, ia din căruţă o  cazma şi se apucă să sape o groapă adâncă.  Termină de săpat, îi scoate pe toţi  parlamentarii din maşină şi-i aruncă în groapă,  unii peste alţii. După ce astupă groapa cu  pământ, merge la cel mai apropiat post de  poliţie ca să anunţe accidentul.
- Cum  dom'le, întrebă şocat poliţistul de servici,  i-ai îngropat chiar dacă ei ziceau că sunt  vii?
- Mă, taică, zice ţăranul, ei ziceau,  da' poţi să te încrezi în cuvântul  lor?

____
 

Sotul si sotia intr-o zi  banala, la cina:
Ea: E buna ciorba,  draga?
El: Tu ai chef de  cearta?
____

Un român încearcă să  aga
țe o străină pe facebook:
- Hello!
-  Hello!
- Where are you from?
- France  !
- Du-te bă, nu te cred!
- Pe  bune!
____

Exista unele femei care in  loc sa-i faca sa sufere pe mai multi barbati,  asa cum e firesc, se concentreaza asupra unuia  pana il extermina. Acestea se numesc  "fidele".
____

Î: Cum poate un barbat  să-si pastreze tinereţea?
R: Simplu, ii  cumpara haine scumpe si  bijuterii!!
____

Cind un tinar  proaspat insurat are o figura fericita, se stie  de ce. Cind un barbat insurat de 10 ani are o  figura fericita, te intrebi de  ce.
____

Un barbat este incomplet pina  la insuratoare... Dupa, este intr-adevar  terminat!
____

COINCIDENTE  SINISTRE:
Anul 1981: 1. Printul Charles se  casatoreste. 2. Liverpool castiga Cupa  Europeana. 3. Papa moare.
Anul 2005: 1.  Printul Charles se casatoreste. 2. Liverpool  castiga Cupa Europeana. 3. Papa  moare.
CONCLUZIE: Daca Printul Charles se mai  casatoreste o data si Liverpool ajunge iar in  finala ar fi bine sa-l anunte cineva pe  Papa...
____

Bula vrea sa plece in  Franta si se duce sa isi cumpere un  bilet.
Vanzatoarea de bilete: Par  avion?
Bula: Nu pareti avion... mai degraba  parasuta!
____

Umor Negru:
Prietena  mea mi-a spus ca nu vrea sa ma mai vada  niciodata.
Asa ca i-am pus un sac pe cap şi  am incuiat-o în  beci…
 
 
 
-- prof. Mirela Scridon Liceul Onisifor Ghibu Cluj-Napoca





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse