MAI BINE RAZI ACUM, MAINE POATE FI PREA TARZIU!



- Domnule doctor, am o problemă cu steriletul. Aş vrea să-l schimbaţi.
- Dar, doamnă, tocmai vi l-am pus.
-
Știu, dar soțul meu se plânge că îi rămâne un gust metalic în gură.
- Dar este din fir de aur, nu se poate! Poate so
țul dumneavoastră are o problemă!
- Nu are, că s-au mai plâns
și alţii!
--------
Aseară un
țânțar mi s-a așezat pe un testicol… a fost una din cele mai grele alegeri din viața mea...
--------
Ce poate fi mai tare decat sa castigi la loterie?
Sa castigi la loterie a doua zi dupa divort.
…………………………………
Dacă ochii vă sunt acoperiți de două mâni fine și moi, de spate s-au sprijinit o pereche de sâni tari, și se aude: "ghici cine–i?". În orice situație, cel mai bun răspuns va fi: "Ioane, tu ești?" Credeți-mă, așa va fi mai bine.
……………………………………….
La un restaurant, o mama sta la masa cu copilasul ei de 10 ani. Copilul se joaca prosteste cu o moneda de 10 bani, o baga in gura, si la un moment dat o inghite din greseala. Incepe sa tuseasca. Se pare ca se asfixiaza. Mama striga dupa ajutor, in timp ce copilul incepe sa se faca vanat. De la o masa vecina, sare un domn si ii trage copilului pantalonii jos, si il strange tare de testicule! Copilul urla de durere si scuipa moneda din gat. Mama e uluita, si dupa cateva minute, ii multumeste domnului:
- Ati fost extraordinar, credeam ca o sa-mi moara copilul! Sunteti medic?
Domnul ii raspunde:
- Nu, doamna, eu lucrez la FISC. Asa procedam noi de regula ca sa facem pe oricine sa scuipe si ultimul banut!
--------
-Cine fluieră după femeile trecute de 45 ani?
-Oala sub presiune.
--------
Astăzi am găsit o valiză, în parc. Când am deschis-o, am văzut că are un fund fals şi acolo erau
100 000$.
Nu-mi venea să cred ce noroc a dat peste mine: Toată viaţa mi-am dorit o valiză cu fund fals!
……………………………………………..
Cand vorbesc cu barbati casatoriti, am impresia ca toti traim cu aceeasi femeie!
---------
Am fost acuzat că sunt rasist. Nu este adevărat!
Vă rog să în
țelegeți că îmi este mai ușor să scriu "țigan" în loc de "șomer de etnie romă cu cazier".
--------
Gheo si Ion.
-Ba, Ioane, lumea vorbeste ca nevasta-ta si-o pune cu tot satul...
-No, las' ma Gheo, nu-i bai, ca satu-i mic...
----------
Fenomenal! Într-un supermarket din Caracal s-a găsit carne de cal etichetată şi vândută drept ouă!
----------
Cel mai scurt test pentru a stabili nivelul educației: Care sunt cele două litere lipsă din cuvântul "p**dă". Dacă ați obținut cuvântul "pildă", într-adevăr sunteți foarte educat.
----------
Un grup de turisti romani faceau turul orasului Praga. La un moment dat ghidul spune:
- In acest moment trecem pe langa cea mai veche berarie pragheza.
Din grup se aude vocea lui Bula :
- Si de ce, ma rog frumos, trecem pe langa?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…