ZINBITI,VA ROG , sefii prosti nu inteleg!

Pe o bancă din fața azilului de bătrâni, stau două băbuțe. Când pe alături trecea un moș, una din ele îi spune:
- Pun pariu că noi putem să ghicim, cu precizie, vârsta dumitale moșule.
- Niciodată nu o să puteți să-mi ghiciți vârstă, găini bătrâne ce sunteți – răspunde moșul.
- Ba din contra, sunt sigur că o ghicesc din prima – spune o babă – doar că, trebuie să-ți dai pantalonii și izmenele în jos.
Mosul la început s-a opus, dar până la urmă, faptul că a încheiat un pariu și-a spus cuvântul. Băbuțele, l-au rugat să se rotească de câteva ori în jurul său, apoi să sară de câteva ori, apoi s-au liniștit și –i spun moșului:
- Tu ai 87 de ani.
- Imposibil!!! Dar cum ați stiut ????
Babele zâmbind:
- Noi ieri am fost la ziua ta de naștere, bătrân senil ce ești!


- Doctore, ce a arătat ecografia?
- O nuntă neplanificată, domnișoară.

 
Sfat pentru studenți:

"Copiuțele pentru examene, scrieți-le pe bancnote de 100, în așa fel, încercarea profesorului de ați lua copiuța, se poate califica și ca, act de corupție."

 
La o maternitate din Paris cativa barbati ii privesc pe bebelusi printr-un geam despartitor. Printre tati se afla si un seic. Curios, unul dintre barbati il intreaba:
- Care e al dvs.?
- Cele doua randuri din dreapta...
 
Tare mi-e că românul nu s-a născut poet, ci infractor.
Poet s-a făcut dup-aia, ca să-i scadă din pedeapsă.
 
Şeful meu m-a întrebat cine e prost dintre noi doi - eu sau el? Şi atunci eu i-am răspuns diplomatic:
- Toată lumea ştie că Dvs niciodată nu angajaţi oameni proşti!

Pilot către turnul de control:
- Comunicați vă rog ora locală.
- Cine intreabă?
- Contează?
- Dacă ești U.S. Air Force e sixteen hundred. Dacă ești British Airways e 4 PM. Dacă ești Lufthansa e 16:02:33, iar dacă ești Tarom, e joi !
 

- Salut, bine ca te-am intilnit! Poti sa-mi imprumuti 100.000 de lei?
- Imi pare rau, dar n-am bani la mine!
- Dar acasa?
- Acasa toti sint bine, sanatosi, multumesc!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »