SEX marinaresc!


Intr-un proces de divort, judecatorul o intreaba pe reclamanta:
- Doamna, sunteti sigura de ceea ce cereti? Doriti divortul pentru compatibilitate de caractere?
Nu ar putea fi contrariul?
Femeia raspunde:
- Nu, domnule judecator! Este pentru compatibilitate: mie imi plac filmele, sotului meu la fel! Imi place sa merg la plaja, si lui de asemeneal! Imi place sa merg la teatru, el la fel! Mie imi plac barbatii, si lui la fel!
Domnule judecător, spune soţia la divorţ, eu şi soţul meu nu am mai avut relaţii intime de foarte mult timp.
- Este adevărat? De ce?, intreabă judecătorul pe soţ.
- Este adevărat, domnule judecător, pentru că nu mai pot, recunoaşte soţul umilit.
- Auzi la el, spune soţia, jumătate din oraş poate, şi el nu mai poate!
Meci mare de box pentru centura greilor... Sotul se pregateste cu 1 saptamana inainte pentru marele meci: isi verifica abonamentul de cablu sa fie platit, cumpara berea si o pune la frigider, alunele la indemana, copiii sa nu-l deranjeze, totul cu lux de amanunte! Vine momentul magic, seara meciului.
Se aseaza in fotoliu, confortabil si totul este absolut OK.
Incepe meciul. Trec 7 sec din prima repriza, KO si meciul se incheie!!! Sotia, foarte fericita:
- Ce bine imi pare!!! Ca sa vezi si tu ce inseamna sa astepti momentul mai bine de 1 saptamana, sa te pregatesti si totul sa tina doar 7 secunde!!!
Intr-o companie de barbati, toti se veselesc, numai unul e trist.
- Ioane, de ce esti trist?
- Am aflat ca sotia are SIDA...
O pauza lunga...
- Am glumit, baieti. Ce v-ati ingalbenit asa???
Un tanar marinar se imbarca prima data pe un petrolier. Dupa o saptamana pe vas intreaba un coleg
- Fratioare, pe vasul asta nu avem si femei?
- Nu, echipajul este format numai din barbati.
- Bine si daca avem neaparata nevoie de o femeie?
- Avem un bucatar la care mai apelam din cand in cand.
Tanarul se stramba si o lasa balta. Revine insa dupa cateva zile:
- Frate, spune-mi si mie cum pot sa rezolv si eu treaba cu bucatarul?
- Se rezolva, dar te va costa!
- Cat?
- Cam 400
- Bine, dar de ce asa de mult?
- Pentru ca o suta trebuie sa o dai capitanului, ca nu este de acord cu treburile astea, o suta trebuie sa o dai secundului, ca nici el nu e de acord cu asta si cate o suta trebuie sa o dai la doi mateloti, ca nici bucatarul nu este de acord cu treaba asta!
Invatatoarea: - Bula, de ce-ai lipsit ieri de la scoala?
- A nascut mama, am un fratior!
- Felicitari, Bula, dar sa stii ca barza ti-a adus un fratior, da? Tine minte!
- Da, mi-a adus barza un fratior atunci...
- Bun! Si mama ta ce face acum?
- Sta in pat, ca o doare barza!
PENTRU TOATE FEMEILE CARE SPUN CA TOTI BARBATII SUNT LA FEL. CINE V-A PUS SA-I INCERCATI PE TOTI?
Doua femei pe marginea drumului discuta. Viorica ii spune Mariei:
- Auzi, fa, pe sotul meu l-a muscat cainele vecinului.
- Si nu l-ai dus la spital sa-i faca injectii antirabice?
- Nu, dar cainele a fost dus la dezalcoolizare.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »