Tata cu o satisfactie mare!!!




Un tip se prezintă cu un buchet de flori la prima întâlnire:
   Ea: Vai, îți mulțumesc frumos pentru gest, sunt mușcate?
   El: Nu, dragă, sunt smulse!
  O doamna se urca in taxi si ii spune taximetristului:
  - Va rog sa fiti atent, ca sunt mama a 8 copii!
  Taximetristul se intoarce si raspunde doamnei:
  - Eu sa fiu atent?
- Nu mi-ai dat nicio satisfactie de cand te-ai nascut, fiule!
  - Da, tata..., dar inainte???
Bacul dupa facultate mi se pare o solutie rezonabila.
  Nu-l iei, macar ramai cu licenţa.
- Cum a fost, mai, in noaptea nuntii?
     - Catastrofal...
  - Ai avut ceva probleme?
  - Dimpotriva. A fost formidabil! Doar ca dimineata, din obisnuinta, i-am lasat 500 pe perna.
  - Aoleu, desigur ca s-a infuriat.
  - Nu-i vorba de asta. Inchipuie-ti ca desi era pe jumatate adormita, mi-a dat 200 rest.
Intră soţia în casă.
  - Dragul meu, uite, aici, o bere pentru tine...  Mai trece ceva timp:
  - Dragul meu, de ce nu te uiţi la fotbal? Ia zi,
 vrei´,ceva de mâncare mai special, mai bun, ceva?
  Soţul, cu o privire îngândurată:
  - Ia zi, cât de tare...
  - Un pic..., aşa..., farul din dreapta, capota şi parbrizul...





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!