RUGACIUNEA:parintelui Arsenie se roaga- se retrimite

> Dumnezeu sa fie cu noi toti!

RUGACIUNE parintelui Arsenie.

Se roaga si se retrimite.

>  "Iarta-ma, Doamne:


>  -pentru tot ce puteam sa vad si nu am vazut!
>  -pentru tot ce puteam sa aud si nu am auzit!
> -pentru tot ce puteam sa simt si nu am simtit!
> -pentru tot ce as fi putut sa inteleg si nu am inteles!
>  -pentru tot ce puteam sa constientizez si nu am constientizat!
>  -pentru iertarea pe care as fi putut sa o dau si nu am dat-o!
>  -pentru bucuria pe care as fi putut sa o traiesc si nu am trait-o!
>  -pentru viata pe care as fi putut sa o ocrotesc si nu am ocrotit-o!
>  -pentru visele pe care mi le-as fi putut împlini si nu le-am implinit!
>  -pentru necunoscutul in care as fi putut sa pasesc sa din  teama, nu am indraznit sa
 pasesc!
> -pentru iubirea pe care as fi putut sa o exprim si nu am  exprimat-o!
>  -pentru tot ce puteam sa creez bun si frumos si nu am creat pentru gloria Ta, Doamne, si a Imparatiei Tale Divine!
>  Pentru tot ce stiu si nu stiu ca am gresit, pe Tine Doamne, care esti Mila si Iubirea infinita, Te rog, iarta-ma si ma imbraca cu nesfarsita Ta Iubire si Lumina!

>  Iti multumesc, Doamne: 


> -pentru toata frumusetea pe care am vazut-o izvorand din Tine !  
> -pentru muzica tacuta a Inimii Tale, pe care mi-ai dezvaluit-o auzului!
>  -pentru tot ce am simtit bun si minunat in viata mea!
>  -pentru tot ce prin harul Tau am inteles!
>  -pentru lumina pe care am sorbit-o in adancul meu!
>  -pentru iertarea pe care daruind-o, am dobandit pace!
>  -pentru bucuria fiecarei clipe traite in Tine, Doamne!
>  -pentru toate cadourile spirituale care mi-au imbogatit fiinta!
> - pentru viata mea, care e a Ta, o mica parte a simfoniei existentei!  
> -pentru visele care au prins forma prin armonia iubirii Tale pentru mine!
>  -pentru necunoscutul in care am pasit plin de curaj, regasindu-Te!
>  -pentru iubirea coplesitoare cu care ma dezmierzi clipa de clipa!  
> -pentru tot ce am creat prin Tine bun si frumos, aducand cu umilinta lauda Imparatiei Tale divine!
>  Dumnezeu, Tatăl nostru, plimbandu-se prin casa mea imi va lua toate grijile si  va vindeca toate bolile mele si ale familiei mele în Numele lui Iisus, Amin!
> "
>
> PREOT ILARION ARGATU  (1913 - 1999) Această rugăciune este atât de puternica! Trimite-o la 12 persoane. O binecuvântare vine la tine sub forma unui nou loc de muncă, o casă, căsătorie sau financiar. Nu desconsidera si nu pune întrebări.  Acesta este un test. 
 Dumnezeu este pe primul loc in viata ta? Dacă da, opreste-te putin din ceea ce faci si trimite-l la 12 persoane acum.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…