Bancuri papale???

Dacă te întrebi de ce sărută Papa pământul...citeste si afla!




John intră val-vârtej:
- Sir, au anunțat furtuni puternice pe Canalul Mânecii. Va fi dezastru!
- Oh, John!... Iar rămâne Europa izolată...

- Iertaţi-mă, Sir, dar cred că vă caută cineva la telefon...
- Cum adică "crezi", John, mă caută sau nu mă caută?
- Să vedeţi, Sir, cînd am ridicat receptorul, o voce de femeie mi-a spus:
- Tu eşti tîmpiţelul meu, pleşuv şi idiot?

Un oltean într-un compartiment cu un negru.
- Tu nu eşti de pe aici, bag seamă...
- Ba da, sunt oltean...
- Fugi, bă, de-aicea... Cum ai să fii tu oltean?
- Păi, tata era pilot american şi-n timpul războiului s-a prăbuşit cu avionul în lanul unde culegea mama porumb...
- Aşa, şi?
- Păi, mama s-a speriat când l-a văzut pe tata aşa negru şi-a fugit.
- Aşa, şi?
- Şi tata nu s-a lăsat, a fugit după ea. Vreo oră a tot fugărit-o prin porumb...
Se anunţă staţia Roşiori şi negrul coboară. Rămas singur, olteanul își zice:
- Al naibii negru ăsta, coborî, dar nu-mi spuse, o prinse oare?

In momentul in care shaormaru' incepe sa taie carnea, deja imi ploua in gura. La voi, la vegani e tot asa, cand cineva tunde iarba?

- Bunicule, bunicule, tu stii sa faci ca mierla?
- Hmm, nu stiu... dar de ce?
- Tata a zis ca o sa fim bogati cand ai s-o mierlesti!

Am comandat pe net kit-ul "Fă-ţi nevasta mai atrăgatoare" şi am primit două sticle de Jagermeister.

Suna mobilul. Sotia raspunde:
   - Alo?
   - Tu esti draga mea?
   - Da iubitule.
   - Ce faceai?
   - Mancam si ma gandeam la tine.
   - Da?? Iubita mea!!!!! Si ce mancai?
   - Coliva!!!

Un ungur merge la alimentara. Voia sa cumpere două pâini,  dar nu era sigur dacă este corect sa spună două pâini sau doi pâini. S-a frământat el pana i-a venit rândul şi când ajunge la casă, îi spune vânzătoarei:
 - Dați-mi trei pâini și unu luați-o înapoi!

Legea produselor româneşti face ravagii. La fiecare şaorma, trebuie să cumperi şi o mămăligă.

Dacă te întrebi de ce sărută Papa pământul fiecărei ţări după ce coboară din avion, înseamnă că nu ai zburat niciodată cu Alitalia.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »