Cum faci gemeni?

Imagine în linie



- D-le preşedinte, acum o oră a murit un ministru
- Pentru treaba asta m-ai sunat la ora 3 noaptea?
- M-am gândit că poate mă puneţi în locul lui.
- Sigur, sunt de acord. Să se facă ziuă şi aranjez eu cu groparii.


În fiecare seară, pe malul oceanului Pacific ieşea un locuitor al regiunii Ciukotka (Rusia) şi striga în direcţia Americii:
- Sărăntocilor!!!!
- De ce sărăntoci, dacă ei trăiesc cu mult mai bine ca noi?, îl întreabă cineva.
- Alaska au cumpărat-o, dar pentru Ciukotka  nu au avut bani, sărăntocii.


Reporterul: - Nu vi se pare ciudat că, în ultima vreme, au venit pe lume foarte mulţi gemeni?!…
Doctorul: - Păi, după cum merg lucrurile în ziua de azi, probabil că le este frică să vină pe lume singuri!


Doi şerpi în desert:
- Auzi, bă, noi suntem veninoşi?
- Da, bă… de ce?
- Mi-am muşcat limba!


Doi ciobani:
- Auzi tu mai Ghita, daca noua ne ajung 2-3 caini la stana, de ce dracu ne mai treb'e asa multe javre la Parlament?


Paradoxul literaturii:
Pe vremea comunismului daca scriai o carte puteai face puscarie.
Acum daca scrii o carte te scot din puscarie...


Culmea nesimtirii politicienilor:
Sa te deranjeze cainii de la stana mai mult decat aia de pe strazi.


Medicii spun ca fiecare bucatica de sunca mancata iti scurteaza viata cu noua minute...
Bazandu-ma pe acest calcul ar fi trebuit sa mor in 1732...


Aeroportul din Cluj.
Pilotul:
- Alo, turnul de control? Am ieșit de pe pistă!
- No binie, vedeti că-i radar la ieșirea din Someșeni spre Apahida!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…