Breaking News
Loading...
luni, 29 august 2016

Reteta nemuririi

23:07
Reteta nemuririi





Specialisti din intreaga lume au cercetat zeci de ani fiecare particică a vietii noastre si au ajuns la concluzia că nu doar "genele bune" ne tin
sănătosi până la 100 de ani, ci si câteva alte mici obiceiuri. 
Iată care sunt acestea!
 
*01*. Mănâncă mai multa *coajă de pâine* . Ea contine de până la opt ori mai
multă lizină, antioxidant care luptă impotriva cancerului decât miezul.
 
*02.* Fă *sport cu greutati* . Universitatea Michigan a demonstrat că bărbatii care fac antrenament de fortă regulat si-au scăzut cu opt puncte presiunea diastolica. Indeajuns pentru a reduce cu 40% riscul de atac cerebral si cu 15% pe cel de infarct !
 
*03*. *Liber la ulei de măsline si otet*.  Pune in salată sau in mâncare
oricat vrei ! Cu ajutorul lor vei reduce riscul de cancer, imbătrânirea
prematură, obezitatea si diabetul.
 
*04*. Ia un supliment de *magneziu zilnic * . Vei fi cu 40% mai putin predispus la deces produs de orice fel de afectiune fizică.
 
*05*. Bea *opt pahare de apă pe zi* , spun cei de la Universitatea Loma Linda. Specialistii au descoperit că "băutorii de apă" sunt cu 55% mai
putin predispusi imbolnăvirilor de orice natură.
 
*06*. Mănâncă *zilnic un grepfruit rosu*  si, pe cât de des posibil,  *fructe de pădure* . Aminoacizii si antioxidantii din ele te vor ajuta să previi cancerul si bolile mentale.
 
07. *Râzi mai mult* . Alege o comedie, in locul unui film de actiune sau horror, deoarece o ora de râs iti relaxează corpul si mintea indeajuns
incât să se regenereze după atacurile de stres.
 
08. *Căsătoreste-te* . Contrar multora care văd viata de familie un iad, specialistii au demonstrat că persoanele căsătorite au o rată de deces mult mai apropiată de parametrii normali, decât cei care au ales burlăcia!  Prin urmare, datorită confortului psihic si protectiei partenerului de viată, căsătoritii trăiesc mai mult.
 
09. *Nu mai duce boala pe picioare* . Cei care isi pun sănătatea pe locul doi si nu se  menajează in perioada cronica a unei răceli sau altei boli sunt de două ori mai predispusi la atacuri de cord fatale si la complicatii serioase ale afectiunilor. Dacă esti răcit, rămâi in pat!
 
10. *Savurează una-două cesti de cafea pe zi* , daca vrei să previi cu până la 55% aparitia infarctului sau a bolilor cardiovasculare.
 
11. *Stinge focul din stomac* . Dacă suferi des de usturimi in piept, mergi la medic si tratează-te. Aceste arsuri slăbesc puterea inimii, spun specialistii de la International Journal of Cardiology.
 
12. *Parfumează-ti dormitorul cu iasomie sau trandafir* , pentru a avea un somn linistit.  Cei care nu se odihnesc corespunzător sunt mult mai predispusi bolilor de inimă, mentale  si diabet.
 
13. *Nu sări de un pahar de alcool pe zi* . Expertii de la Harvard spun  că aceasta este reteta ideală pentru o sănătate deplina.
 
14. Mănâncă *cinci portii de legume si fructe pe zi* .Sănătatea ta va fi intactă chiar si la vârsta de 100 de ani !
 
15. *Fii relaxat* . *Oamenii stresati trăiesc cu 20 de ani mai putin decât un om cu o stare psihică normală.Dacă adăugăm si fumatul la această formulă. NE putem explica de ce foarte multi oameni suferă decese premature. *
 
16. *Nu te mai stresa la munca* . 70% dintre sinucigasi au ales să-si ia viata din cauza stresului de la serviciu. Alege să fii calm si să nu iei problemele de lucru acasă. Astfel te vei feri de multe boli mentale.
 
17. *Fă miscare in aer liber si ia-ti un cătel care să te motiveze* ! Vei reduce orice formă de depresie până la 100%, iar corpul tău se va simti cu 50% mai bine !
 
18. *Mănâncă ciocolată neagră* , chiar dacă esti la regim. Nu va avea efect negativ asupra dietei tale, iar partea bună este că patru grame de cacao sporesc eficacitatea inimii cu 33% !
 
19. *Bea ceai de mentă.*  Contine antioxidanti puternici care reduc cu 60%
inflamatiile organelor si previn aparitia diabetului.
 
20. *O oră de somn la prânz face  minuni*  pentru trup si suflet. Efectul lui
este imediat, iar remediu pentru boli sau afectiuni mai bun decât somnul nu există !
 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu

 
Toggle Footer