Rugaciune inainte de cafeaua de dimineata





Dahlias
Te rog sã nu rupi lantul. Ai de rostit 33 de cuvinte.

"Dumnezeu, Tatãl nostru, mergi prin casa mea si-mi ia toate grijile mele si bolile si Te rog sã mã insotesti peste tot si sã vindeci familia mea, în Numele Domnului nostru Iisus! Amin!"


Aceastã rugãciune este foarte puternicã. 
Nu rupe lantul. Inceteazã ceea ce faci acum, Roaga-l pe Dumnezeu si trimite acest mesaj mai departe.
Dahlias
Paperless Post Yahoo Mail Stationery




RUGÃCIUNE



Te rog sã nu rupi lantul. Ai de rostit 33 de cuvinte.

"Dumnezeu, Tatãl nostru, mergi prin casa mea si-mi ia toate grijile mele si bolile si Te rog sã mã insotesti peste tot si sã vindeci familia mea, în Numele Domnului nostru Iisus! Amin!"

Aceastã rugãciune este foarte puternicã.
Nu rupe lantul. Inceteazã ceea ce faci acum, Roaga-l pe Dumnezeu si trimite acest mesaj mai departe.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…