Dupa nastere cand poate face sex...barbatul? Amuzament

Imagini pentru barbatul dupa nastere
Dupa ce a nascut nevasta-mea, am intrebat-o pe doctorita:
- Si acum, peste cat timp crezi ca vom putea face sex?
- Ies din garda in 20 de minute, asteapta-ma in parcare.


 
-Marie, tie ti-ar placea sa fii barbat?
-Da, mai Ioane. Da' tie? 
 
 
Fănică se întoarce acasă noaptea târziu. Soția, cu o privire ucigătoarte îi arată ceasul.
- E ora două!
- Și ce-i cu asta? Dacă as fi stat acasă n-ar fi fost tot ora două?
 
Dupa ce a nascut nevasta-mea, am intrebat-o pe doctorita:
- Si acum, peste cat timp crezi ca vom putea face sex?
- Ies din garda in 20 de minute, asteapta-ma in parcare.
 
 
 
 
Nevasta unui miliardar se intereseaza la doctorul care urma sa-i opereze sotul:
-Mai exista sperante, domnule doctor?
-Depinde ce anume sperati!
 
 
-Domnisoara, va privesc si nu am cuvinte…
-Dar bani ai?
 
 
O blonda cu o maşină trăznet într-un service auto. Mecanicul întreabă: 
- Ce s-a intamplat? 
- Merge aiurea si se opreşte motorul. 
Mecanicul deschide capota si găseşte un biletel: "Este o proastă, nu ştie să conducă, iar eu n-am de gând să plătesc. Soţul" . 
Mecanicul închide capota: 
- Ne pare rău, dar nu vă putem ajuta, mergeti la un alt service. 
Tipa furioasă: 
- La mama dracului, sunteti al şaptelea service care mă refuză.
 
 
- Ieri a fost ziua sotiei mele si i-am facut o surpriza neasteptata! 
- Nu mai spune! Ce cadou i-ai facut? 
- O ciocolata cu lapte! 
- Bine, dar asta consideri tu surpriza? 
- Sigur ca da, ea se astepta la o rochie!
 
Intra o fetita intr-o farmacie si spune : 
- Puteti sa-mi dati un prezervativ ? 
- Bine... dar cred ca este pentru parintii tai?, zice farmacista. 
- Este pentru mine, ca am deja trei papusi si nu vreau mai multe...
 
Planurile care nu corespund posibilitatilor tale financiare, intelectuale şi fizice, se numesc vise.
Un studiu psiho-sociologic facut de oamenii de stiinta americani arata ca barbatii, in general, ies la bere din 2 motive:
1. N-au nevasta;
2. Au nevasta. 
 
 
Un barbat merge cu liftul. La un moment dat, intra o femeie. Dupa doua etaje, femeia opreste liftul, se uita cochet la el, isi 
dezbraca bluza si sutienul si le arunca pe jos.
- Hai, fa-ma sa ma simt ca o femeie.
Barbatul se gandeste puţin, isi dezbraca camasa, o arunca pe jos si spune:
- Hai, spal-o si calc-o.
Culmea casniciei: la a treia nevasta sa ai aceeasi amanta... 
 
 
Un blogger din-asta dur isi cumpara, normal, o femeie gonflabila. Ajuns acasa, se uita la data fabricatiei: "8 decembrie 2007″.
- Offff… Iar o sagetatoare… 
 
 
- Acuzat, recunosti acest cutit?
- Da, domnule judecator.
- Insemna ca marturisesti crima.
- Nu marturisesc nimic. Dar mi-l aratati pentru a patra oara. E normal sa-l recunosc! 
 
 
Doi politisti patruleaza competent intr-un orasel prafuit de provincie... Unul dintre ei gaseste o oglinda. O ia de jos, o priveste si zice:
- Ba, fraiere, uite o poza cu mine!
- Ia da-mi-o si mie! Ha, ha, ha, ce fata de prost ai! 
 
 
Doi prieteni stau de vorba la carciuma:
- De ce sa-mi cumpar masina daca toti prietenii mei au si ma pot servi?
- Asta i-am spus si eu sotiei tale cand m-a intrebat de ce nu ma insor... 
 
 
Ofiterul de la centrul de recrutare îl intreaba pe Bula:
- Recrut, ce-i cu ochiul dumitale?
- E un ochi artificial.
- Si din ce e facut ochiul artificial?
- Din sticla, domnule ofiţer.
- Da, logic, trebuie sa si vezi prin el! 
 
O doamna XXL isi intreaba medicul de familie:
- Domnule doctor, ce pot sa fac pentru a parea mai subtirica?
- Intuneric, doamna... 
 
Dintr-un articol de ziar: ''Aseara pe autostrada soferul Ionescu Ion, de meserie politist, s-a uitat cu o bricheta aprinsa in rezervorul masinii, ca sa vada daca mai are benzina. MAI AVEA!''
 
Un mos de 119 si nevasta de 109 merg la tribunal sa divorteze. Judecatorul: da de cati ani sunteti casatoriti? 
- Apoi au trecut 80 raspunde mosul 
Judecatorul: 
-Da de cati ani nu va mai intelegeti? 
- Pai de 50, domn judecator 
Judecatorul: 
-Si atunci ce ati asteptat pana acu'? 
- Sa moara copiii ca sa nu sufere, raspunse mosul.
 
 
O blonda pe un mal si una pe celalalt mal. Una dintre ele striga la celalta: 
- Fataaaaaaaaaa!!!!!!!! Cum ajung pe celalalt mal ??? 
Cealalta blonda ii raspunde: 
- Pai nu vezi fata ca esti pe celalalt ?
 
 
Bula se duce la doctor si i se plinge: 
- Doctore, sunt homosexual. 
- Vai de mine... Si eu nici macar nu m-am pieptanat. 
 
O masina se loveste brutal de o caruta. In urma accidentului calul si carutasul sunt raniti destul de grav. Politistul vine la fata locului si vazand calul chinuindu-se, intr-un acces de mila, il impusca. Apoi se indreapta catre carutas cu pistolul in mana si il intreaba: 
- Si dumneavoastra sunteti ranit?
- Nu, nu! Doamne fereste, asa de bine nu m-am simtit niciodata!...
Barbatul ideal e cel care, atunci cand isi gaseste nevasta in dormitor cu amantul, spune: - Nu va deranjati, continuati! Amantul ideal e cel care mai poate sa continue...
 
 Examen la politie: - Ce capitala are Marea Britanie? 
Liniste. 
O voce din spate: - Dar ne-ati spus sa invatam capitale de tari, nu de mari
 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »