Bancuri cu scotieni: Poti sa nu-i iubesti ?

Bancuri cu scotieni


Imagini pentru scotien fara chiloti

Poti sa nu-i iubesti pe scotieni ?
Pe o stradă din Scoția se întâmplă un accident rutier.
Un turist iese de pe carosabil şi dă cu maşina într-un pom.
Omul se târăște afară  din mașină şi rămâne întins în iarbă.
Un scoţian trece prin apropiere.
Se duce la accidentat şi întreabă:
- Sunteți asigurat?
- Da, răspunde acesta cu greu.
- Aveți o asigurare şi pentru persoanele aflate în maşină?
- Daaaa....
- Aveţi ceva împotrivă dacă îmi răvășesc puţin hainele şi mă întind lângă dumneavoastră?
Un scoţian îi scrie fiului său:
- Îţi trimit zece dolari, cât ai cerut. Dar ţine minte: zece se scrie cu un zero, nu cu doi !!
Cum începe o reţetă în cărţile de bucate scoţiene?
Se împrumută ... 300 de gr. de ...
Un scoţian tăia o creangă din copacul din faţa  casei, se dezechilibrează şi în cădere o strigă pe soţia lui:
- Dragă, astăzi gătește doar pentru tine, eu  mănânc la spital.
Fiul meu vă datorează bani pentru un costum pe care i l-aţi făcut acum trei ani,
îi spuse croitorului un scoţian care tocmai intrase în magazin.
- Şi dumneavoastră aţi venit să-mi daţi banii, nu-i aşa?
- Nu! Aş dori să-mi comand şi eu un costum în aceleași condiții.
  Doi scoţieni într-un cort:
  - John, dormi?
  - Nu, ce vrei?
  - Dă-mi 50 de penny.
  - Dorm, dorm...
De ce în Scoţia în fiecare castel se află câte o stafie?
Este mult mai ieftină decât un sistem de alarmă.
Un scoţian, întâlnind un doctor şi fiind cam răcit s-a gândit că e momentul să profite de întâmplare
şi să obţină o consultaţie gratuită:
- Dumneata, doctore, ce faci când eşti răcit? întreabă scoţianul.
- Tuşesc, răspunde medicul.
Un scoţian împreună cu soţia şi copilaşul merg la un concert de muzică clasică.
Plasatoarea îi spune:
- Dacă cumva copilaşul zbiară, trebuie să părăsiţi sala. Bineînțeles banii pentru bilete îi veţi primi înapoi...
Către sfârșitul concertului, scoţianul i se adresează soţiei:
- Mai e mult?
- Cateva minute doar...
- Bine, atunci smucește-l un pic pe junior.
Un romancier la modă primește următoarele rânduri de la un admirator scoţian:
"Ultima dv.. carte mi-a plăcut atât de mult, încât eram gata-gata s-o cumpăr!"
Fiul unui scoţian, aflat în armată, îi scrie  tatălui său:
"Am cunoscut o fată frumoasă, vreau să mă  însor cu ea, trimite-mi două lire ca să-mi fac o fotografie cu ea,
să ţi-o trimit ca să ştii şi tu cum arată".
La câteva zile, tatăl îi trimite o liră, cu următoarea scrisoare:
"Trimite-mi poza fetei, pe tine te cunosc".





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…