Cine-i de vina de durerile nasterii!!!





 Bune!!!    
 
> Eram prin oraş la cumpărături
> când primesc un SMS de la nevastă-mea: "Iubitule, ia
> ceva şi pentru ăia mici. Te pup". I-am cumpărat un
> sutien.
>  ----------------
> Înainte de căsătorie, când un
> bărbat ţine de mână o femeie este dragoste. După
> căsătorie, autoapărare.
> ----------------
> Azi-noapte am visat că
> nevastă-mea sforăie. M-am trezit în transpiraţii reci...
> Totul e OK... Nu sunt căsătorit!
> ----------------
>  Bulă, plictisit de oaspeţii care l-au reţinut până târziu:
> M-au sunat pompierii. Mi-au spus că la careva dintre voi
> arde casa, dar n-am înţeles la cine!
> ----------------
> Un tip este în spital împreună cu soţia sa care este gata
> să nască. O ţine de mână şi, văzând-o suferind în
> timpul contracţiilor, îi spune suspinând:
> O... draga mea... te doare atât de rău... şi totul este
> din vina mea... -
> Stai liniştit... tu nu ai nici o vină...
> ----------------
> Luna de miere. El citeşte ziarul
> în sufragerie. La un moment dat, simte un miros puternic de
> ars.  Iubito, găteşti sau calci?
> Un
> ghid explică turiştilor: În această cetate, a fost arsă de vie ultima
> vrăjitoare...
> - Nu-i adevărat, oftează un turist uitându-se la nevastă-sa.
> ----------------
> Un doctor vorbeşte cu asistenta sa:
> - Înainte de Crăciun, ar trebui să-mi vizitez toţi
> pacienţii. -
> -  Mergeţi la cimitir?
> -----------------
> - Dragul meu, ce-ar fi să ne cumpărăm o maşină?
> Am vedea şi noi lumea.
> - Care? Asta sau cealaltă?
> ----------------
> - Dragă, eşti cea mai frumoasă,
> cea mai fină, cea mai gospodină.
> - Azi fără sex, sunt obosită, mă doare capul.
> - Egoisto, după ce că ai celulită,
> nu ştii nici măcar să faci o ciorbă!
> ----------------



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…