GLUMA SERII, calugarita cu cuc!





 
   
 
GLUMA SERII

Intr-un taxi se urcă o călugăriţă elegantă şi frumoasă.
Soferul, tinerel şi frumuşel, o priveşte pe furiş. Călugăriţa îl întreabă ce îl frământă... Soferul oftează...
- Mi-e ruşine să vă spun...
- Fiule , nu fii timid... Am auzit şi văzut de tot felul în viaţă, nu te teme că mă poţi ofensa din nimica toată...
- Sincer sa fiu, spune şoferul, am visat întotdeauna să mă sărute o călugăriţă... aşa ca dumneavoastră...
- Mda, s-ar putea împlini visul tău, cu condiţia să fii catolic şi celibatar!
Soferul, foarte excitat, spune:
- Păi sunt! Sunt şi catolic şi celibatar!!!
- Bine, spune călugăriţa, opreşte maşina pe dreapta...
Soferul opreşte, călugăriţa se apleacă spre el şi îi aplica un french kiss enorm...
După care îl roagă să continue cursa... Şoferul, emoţionat de momentul trăit, începe să plângă...
- Ce s-a întâmplat? - îl întreaba călugăriţa...
- Măicuţă, am păcătuit... te-am minţit! Sunt evreu şi căsătorit!
- Deh, zice călugăriţa, nu-ţi face probleme! Si pe mine mă cheamă Vasile şi mă duc la un bal mascat...







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »