Eseul unui minor despre FEMEIE




> Femeia este o fiinţă, pe care
> Dumnezeu a lăsat-o pe pămînt după chipul şi asemănarea
> lui, deşi toţi o preferă după chipul şi asemănarea lui
> Pamela Anderson.
> De fapt şi femeia este tot un fel de
> Dumnezeu, căci pe pământ e atotputernică. Nimic nu se
> face fără ea: nici politică (vezi Thereza May), nici
> vâlvă (vezi Mrs Hillary Clinton), nici miliarde (vezi
> madam Rotschild), nici copii (vezi mama).
> Femeile sunt de două feluri: tinere
> şi foarte tinere.
> Cele mai în vîrstă intră în
> categoria "femei bine". "Femeile bine"
> sunt acelea care au împlinit 50 ani şi de fapt merg pe
> 39.
> Oricum, la femei nu are importanţă
> vîrsta, ci cosmeticele, fiindcă fiecare produs cosmetic
> acoperă 2-5 ani. Aşa că dacă o femeie foloseşte 20 de
> cosmetice poţi să spui despre ea că nici nu s-a născut
> încă.
> Femeia este subiectul celor mai multe
> cîntece de dragoste, de aceea dragostea este întotdeauna
> un cîntec.
> Tata spunea că fără femei nu se
> poate trăi, iar cu femei este imposibil de trăit.
> Cea mai mare calitate a femeii este
> zestrea. Cel mai mare defect al femeii este maică-sa.
> Dar aşa cum inventatorii au
> inventat  avionul fără pilot, revolverul fără
> zgomot, tot aşa se încearcă acum o altă invenţie:
> zestrea fără nevastă şi soţul fără soacră.
> Cred că cel care va pune la punct
> aceste două mari invenţii va primi Premiul Nobel pentru
> Pace.
> Femeile se pot împărţi, după cum
> spune unchiul Costel, în alte trei categorii:
> - femeile care au suflet şi sunt
> stimate,
> - cele care au caracter şi sunt
> admirate şi
> - cele care au "nu-ştiu-ce"
> şi sunt căutate.
> Eu nu ştiu de ce sunt căutate, că
> doar nimeni nu se joacă cu ele de-a v-aţi ascunselea.
> Unchiul Costel îi şoptea lui tata
> despre una: "Ce mi-am căutat mi-am găsit, iar acum
> mi-e frică să nu-mi găsească ceva şi medical".
> Femeia, spune legenda, s-a născut
> dintr-o coastă. De aceea se pricepe atît de bine să-si
> mişte şoldurile.
> Prima femeie care a păcătuit a fost
> Eva. A doua femeie au fost toate celelalte.
> Cică Eva a păcătuit cînd a muşcat
> din măr. E posibil să fie adevărat, fiindcă într-o
> seară, cînd mama era plecată de acasă, l-am auzit pe
> tata, care era cu o vecină în salon,
> strigîndu-i: "Ho, nebuno, nu
> muşca!". Probabil că pe întuneric l-a confundat pe
> tata cu un măr.
> Într-adevăr, cînd au ieşit din
> cameră, tata avea urme de muşcătură pe gît, exact acolo
> unde este mărul lui Adam.
> Pe urmă, ca în Biblie, tata i-a
> şoptit vecinei: "Acum pleacă repede, că dacă vine
> acasă şarpele, s-a zis cu noi!".
> Eu l-am întrebat: "Despre ce
> şarpe vorbeşti, că acasă nu trebuie să vină decît
> mama!".
> Enervat, tata mi-a plesnit două palme,
> de m-am văzut cu toţi sfinţii, aşa cum scrie în
> Biblie.
> Atat ştiu despre femei.
>
>











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »