Mi se pare mie sau e TARZIU?












"Mi se pare mie sau e TARZIU?
         Cum a trecut TIMPUL!
         Incepe sa fie TARZIU in MINE!
     ( Marin Sorescu)

     
       
  Va rog, dragi parteneri de internet, cititi aceasta marturisire...

       "L-am întrebat pe un prieten care este mai "vechi" decat mine cu aproape un an, ce fel de schimbări simte în sine? 

      """"""Mi-a trimis următoarele:

     1. După ce mi-am iubit părinții, frații, soția, copiii și prietenii, acum am început să mă iubesc.

     2. Mi-am dat seama că nu sunt Atlas.
         Lumea nu se odihnește pe umerii mei.

     3. Am încetat să  negociez cu vânzătorii de legume și fructe. 
         Încă câțiva bănuți nu mă vor distruge, dar l-ar putea ajuta pe bietul om să economisească pentru taxele școlare ale fiicei sale.

     4. Îi las chelneriței mele un bacșiș mare. 
         Banii în plus i-ar putea aduce un zâmbet pe buze. 
         Ea muncește mult mai mult, pentru a-și câștiga existența, decât mine.

      5. Am încetat să le aduc aminte celor ca mine  că au spus deja o poveste de mai multe ori. 
          Povestea îi face să meargă pe calea memoriei și să-și retrăiască trecutul.

      6. Am învățat să nu corectez oamenii chiar și atunci când  greșesc.    Sarcina de a-i face pe toți perfecti nu este pentru mine. 
          Pacea este mai prețioasă decât perfecțiunea.

      7. Fac complimente liber și generos. 
          Complimentele sunt un stimulent al dispoziției nu numai pentru destinatar, ci și pentru mine. 
          Și un mic sfat pentru cel care primește un compliment, niciodată, NICIODATĂ nu îl refuzați, spuneți doar Mulțumesc.

       8. Am învățat să nu mă deranjeze o cută sau o pată pe cămașă.          Personalitatea vorbește mai tare decât aparențele.

       9. Mă îndepărtez de oamenii care nu mă prețuiesc. 
           Poate că ei nu știu valoarea mea, dar eu știu.

     10. Rămân cool când cineva joacă murdar pentru a mă depăși în cursa vietii...

     11. Învăț să nu fiu jenat de emoțiile mele. Emoțiile mele mă fac uman.

     12. Am învățat că este mai bine să renunți la ego decât să rupi o relație.     Ego-ul meu mă va ține la distanță, în timp ce în relații nu voi fi niciodată singur.

    13. Am învățat să trăiesc fiecare zi ca și cum ar fi ultima. La urma urmei, ar putea fi ultima.

    14. Fac ceea ce mă face fericit. Sunt responsabil pentru fericirea mea și mi-o datorez. Fericirea este o alegere. Poți fi fericit în orice moment, doar alege să fii!""""""
      .

Petrisor G.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse