cele cinci porunci.

cele cinci porunci.





Cele cinci porunci ale vietii (valabile la serviciu):
 1. Sa nu gandesti.
 2. Daca gandesti, sa nu spui.
 3. Daca spui, sa nu scrii.
 4. Daca scrii, sa nu semnezi.
 5. Daca semnezi, sa nu te miri!

 Un jucator la bursa pierduse multi bani intr-o zi.
 A doua zi un cunoscut il intreaba:
 - Am aflat ca ai pierdut multi bani ieri. Esti ok? Cum te descurci?
- Sunt foarte bine. Am dormit aseara ca un bebelus.
- Da? Cum adica?!
- Ma trezeam din doua in doua ore si plangeam...
______________________________ __
Vechi proverb tibetan:
Daca femeia ar fi buna, si Dumnezeu ar avea una.

Regulile pe trecerea de pietoni:
Verde - mergi, rosu - fugi!
 
Unii oameni sunt aidoma gandacilor:  nu ti-e frica de ei, dar ti-e scarba!
 
Libertatea: "O clinica din Timisoara ofera barbatilor circa 40 de euro pentru o donatie de sperma ".
Ma doare inima cand ma gandesc cati bani mi-au scapat printre degete ......
 
Vorba aia : Da-mi , Doamne , rabdare ! Ca daca imi dai putere ii omor.
 
Barbatul modern nu plange niciodata! ca sa nu ii curga rimelul..
 
Facebook-ul a dezbrăcat mai multe femei decât orice bărbat.
 
-Domnule, mirositi a alcool!
-Stiu ma, sunt beat!
-Daca sunteti beat, de ce nu o lasati pe sotia dumneavoastra sa conduca?
-Ti-am spus ca sunt beat, nu nebun!
 
In zilele noastre, pietonii sunt de doua categorii: rapizi si accidentati.
 
-Oriunde ascund banii, fiul meu ii gaseste si fura din ei...
-Ascunde-i in cartea de matematica, acolo nu-i va cauta niciodata!
 
Înainte aveam o viață foarte activă, jucam tenis, fotbal, biliard,
șah,participam la raliuri...
Totul s a terminat când mi s-a stricat calculatorul.
 
- Aţi venit la momentul potrivit , spune doctorul pacientului său.
- Înţeleg, doctore! În ziua de azi ,toată lumea are nevoie de bani.


Virus-free. www.avast.com






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…