Bune ...

>   Iar te duci la
> cârciumă, nenorocitule?!
>   Săptămâna viitoare trebuie să plătim
> întreţinerea!
>   - Şezi blândă, că mă întorc
> până
>   atunci!

>  
>    Iubito, plec la
> sală. Ai vrea să
>   mergi cu mine?
> - Îţi par grasă?
> - Dacă nu vrei să mergi, nu mergi!
> - Acum sunt şi leneşă?
> - Calmează-te, dragă! Nu am insinuat
> nimic!
> - Acum sunt şi isterică, nu?
> - Nu am spus asta!
> - Aha, deci sunt şi mincinoasă...
> - Ok. Nu mergi!
> - Stai puţin! Dar de ce vrei să te duci
>   singur?
>   Fantezia supremă a unei
> femei: să fie cu
>   doi bărbaţi în acelaşi timp.Unul care să gătească,
> celălalt care să facă
>   curăţenie.
>  
>  
   
>  
>   Ştiaţi că delfinii
> sunt aşa de deştepţi,
>   că după numai o săptămână de antrenament îi
> învaţă pe oamenii care stau la
>   marginea bazinului să le arunce
> peşti?
>  
>  
>    Am intrat în
> magazin să cumpăr
>   salam, iar la casă observ un anunţ "Ofertă specială,
> la cumpărarea unei sticle
>   de votcă, primeşti gratis 0,5 l de suc"... Şi aşa de
> tare mi-a venit o poftă
>   de suc...
>   >   
>    - Iarăşi te-ai
> îmbătat! Ieri am
>   fost cu adevărat fericită văzându-te treaz...
> - Da, dar astăzi e rândul meu să fiu
>   fericit!
>   
>   - Aveţi gel de
> lighean?
> - Poftim?
> - Gel de lighean, aveţi?
> - Poate gel de duş?!
> - Nu, că eu mă spăl în
> lighean.
>     
>    Au apărut primele
> claxoane 2 în 1:
>   claxonează şi înjură în acelaşi
> timp!
>    
>   - Cât trăiesc boii?
> - Nu ştiu, dar de ce, te simţi
> rău?
>  >   
>    - Dansaţi?
> - Da!
> - Slavă Domnului! Credeam că v-aţi
>   electrocutat...
>
>   - Dragul meu, mă
> iubeşti?
> - Ce-ai făcut cu maşina,
> nemernico?
>  >   
>   Astăzi asistenta mi-a
> făcut un
>   compliment în timp ce îmi lua tensiunea. Mi-a zis
> că o am
>   mare!
>  
>   
>   Culmea puterii de
> convingere: Să-ţi
>   convingi soţia că toate blănurile
> îngraşă!
>  
>   
>  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse