UMOR

La Ferme Aux Crocodilles, Crocodile, Crocodile Farm
Emoji La stomatolog, doctorul se apleacă asupra pacientei și este gata să înceapă procedurile cînd, se întrerupe brusc și îi spune:
- Doamnă, nu stiu daca va dati seama, dar tocmai m-a
ți apucat și îmi țineti în mînă testiculele.
Doamna îi răspunde:
Știu, domnule doctor. Vom încerca amandoi să nu ne facem rău.

Emoji Feti
ța: -Tata, un baiat de la scoala mi-a spus ceva ce nu înțeleg... mi-a spus ca am parbrizul frumos, un portbagaj șmecher, niste șasiuri tari, amortizoare excelente... ce înseamnă asta?
Tatăl: -Spune-i a
șa: că ești încă în garanție și de îndrăznește să îți ridice capota ca sa verifice uleiul, o să-i rup țeava de eșapament!
Emoji Fetele se machiază, se dau cu creme, parfumuri, îşi aşează părul în cel mai mic detaliu. 
Băieţii se uită la ele şi zic: "Mişto fund!"

Emoji Dacă ai voință, poți să muțși munții din loc. Dacă ai creier, îi lași acolo, că nu te deranjează.

Emoji La școală, la ora de biologie:
- Copii, ne poate povesti cineva întîmplări deosebite cu animale?
Georgică:
- Doamna profesoara, intr-o zi am plecat cu tata la padure si acolo am gasit langa un copac un pui de ciocarlie, mic si golas, cazut din cuib. L-am dus acasa, i-am facut un cuib intr-o maneca veche de cojoc, l-am hranit si puiul a crescut, i-au crescut penele, era bland, dar toamna glasul salbaticiei s-a facut auzit si puiul a zburat cu celelalte pasari spre tarile calde!
-Bravo Georgică, într-adevar, o poveste deosebită!
Ionel:
- Doamna profesoara, intr-o zi, unchiul meu care este padurar, m-a luat cu el la padure. Acolo, intr-o taietura, langa niste craci uscate , am gasit un pui mic, mic de caprioara. Eu am vrut sa-l iau in brate, sa-l mangai, dar unchiul meu nu m-a lasat, mi-a spus ca mama lui este pe aproape, nu l-a parasit! Si, intra-adevar, dupa ce ne-am ascuns, am vazut caprioara care s-a intors la pui si impreuna au plecat in codru!
-Bravo Ionel, frumoasa povestire!
Bulă:
- Doamna profesoara, bunicul meu e baci la o stana si intr-o noapte, cu vreme mai inchisa, cu ceata, o ursoaica mare a venit si a sarit in tarla la oi! Bunicu' a sarit la ea sa o alunge si atunci ursoaica s-a ridicat in doua labe si l-a prins pe bunicu cu brancile! Bunicu, nu-l cunosteti pe bunicu dar e un tip ca bradu, trait numa' la stana!, a prins-o si el in brate, s-a incordat si a trantit-o la pamant! Si daca tot era la pamant a și futut-o !!!
- !!! Vai Bulă, interesant!!! Așa ceva chiar n-am auzit. Și bunicul tau?!?
- E bine, are 80 de ani, e tot la stînă!
- Dar ursoaica?
- Nu mai știu nimic de ea, dar bunicul găsește în fiecare dimineață în fața ușii de la stînă, ba un coșuleț cu fragi, ba unul cu zmeură!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse