UMOR CU ARDELENI!


- Ce e Bursa?
- Bursa este un alt mod de a lua banii oamenilor care se cred deștepți. Pentru ceilalți există Loto, Loz în plic, Pronosport etc.

Lucrez la Bursă. 
Mergeam ieri dimineață să intru în clădire când deoadată urlă unul în spatele meu:
„Oprește-te, hoțule!".
În viață mea n-am văzut atâția oameni oprindu-se în același timp!

Ion către Gheorghe:
- Mă, am tăt auzât la televizor, la radio, am cetit în ziar despre bursă da' n-am înţeles ce-i aceea. Tu ştii?
- Cum să-ţi explic, zice Gheorghe, să zâcem că îţi cumperi ouă, că astea fac pui, puii să fac găini, astea fac multe ouă din care tu scoţi mulţi pui, care să fac găini şi ţi-i plină curtea… Şi într-o zi vine o apă mare şi neagră şi ţi le ia pe tăte. Şi atunci tu şezi şi cugeţi şi-ţi spui: raţe trebuia să-mi cumpăr. No, aşă-i bursa! 

Ardelenii sunt singurii români care pot forma o propoziție din opt cuvinte, fiecare din câte două litere, care să aibă sens: "No, ni mă la el ce be!"

Ardeleanul, la școală, îi spune profesorului că el vrea să învețe ebraica.
- De ce tocmai ebraica?
- Păi când am să mor și am să ajung în Rai, să pot vorbi cu Iisus.
- Și dacă ai să ajungi în Iad?
- Păi româna o știu bine!

Doi ardeleni citeau ziarul:
- Băi, Ioane, uite ce scrie în ziar: „O bombă costă 4 milioane de dolari"!
- Tulai, de-ar cădea şi în curtea noastră una!

Alți doi ardeleni:
- Tu ştii că ieri aproape că l-am văzut pă tată-tu?
- Noa, da' ce vorbă-i asta? Ori l-ai văzut, ori nu l-ai văzut? Cum adică aproape?…
- Apăi tată-tu nu lucră la gară?
- Ba da.
-  Şi nu are o salopetă cu număru' 44?
- Ba da.
- Noa… Eu l-am văzut pă numaru' 43… 

Trei ardeleni fugeau după un tren care tocmai plecase din staţie. 
Cu chiu cu vai, doi dintre ei reuşesc să se agaţe de scara trenului, în timp ce al treilea rămâne în gară, pe linia ferată. 
Spre surpriza impegatului, ardeleanul care a pierdut trenul a început să râdă ţinându-se de stomac.
- De ce râzi omule, îl întreabă el. Tocmai ce-ai pierdut trenul.
- Apăi cum să nu râd, că eu trebuia să fiu în tren. Ceia doi numa m-or condus!

Un oltean i se lăuda unui ardelean:
- Bre, făcui o palincă de 38 de grade.
- Mă omule, interveni ardeleanul, aceea-i febră, nu pălincă.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse