Glume



 Atunci când o uşă ţi se închide, o alta ţi se deschide. Ştiu... că am avut şi eu Dacie.

 – Salut vecine! Nu am mai văzut-o de mult pe soţia ta, v-aţi despărţit?
– NU... parchează maşina.

Dragi copii, azi vom învăţa despre Dunăre: ea izvorăşte din Munţii Pădurea de Culoare şi se revarsă în Marea Afro-americană.

 – O să mori în mizerie sărac şi prost!...
– Nu am înţeles... de ce spuneţi asta?
– Am spus: Creditul d-vstră a fost aprobat!

 – Eu nu mă căsătoresc cu un zgârcit ca tine! Poftim inelul! 
– Unde e cutiuţa?

 Cum explicăm noi unui străin că, la noi, „să mori tu?" înseamnă „ce veste bună mi-ai dat!" ?

Clientul: Ce fel de restaurant e ăsta? Ciorbă nu mai este, desert nu mai este... aduceţi-mi haina, vă rog!
Chelnerul: este un restaurant cu specific românesc... nici haina nu mai este.

Pentru poetul Ovidiu, vechii romani n-au găsit pedeapsă mai aspră decât exilul pe litoralul românesc.

 România Pandemie 2020: La 30 de cazuri pe zi ne băteam pe drojdie şi hârtie igienică, acum la 1.100 de cazuri pe zi ne batem pe cazări la munte şi la mare.

Referitor la COVID19, vă spun ca electrician, mai bună o izolare decât o împământare.

Mulţumesc din suflet celui care a inventat maşina de spălat rufe, vase şi uscătorul. Ăsta cu fierul de călcat şi-a cam bătut joc...

Pia Diaconescu



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse