Fw: UMOR EVREESC



Petrisor G.


----- Mesaj redirecționat -----
De la: Jan Turcanu <jan.turcanu@gmail.com>
Trimis: luni, 31 august 2020, 12:29:26 EEST
Subiect: Fwd: UMOR EVREESC



---------- Forwarded message ---------
De la: JAN
Date: lun., 31 aug. 2020 la 09:36
Subject: UMOR EVREIESC 




 

 

- Rabi, am așa niște probleme, așa probleme! Nu pot să fac fată la problemele astea! Ce să mă fac, Rabi?

- Ascultă Haim, D-zeu îi trimite fiecăruia probleme după puterile sale. Așa că, una din două: ori le rezolvi, ori înseamnă că nu sunt problemele tale.

 

Este judecat un evreu:

- Vi s-a stabilit o amendă de 5.000 de ruble, pentru insultarea unui funcționar de stat. Inculpat, aveți ceva de comentat, pe această temă?

- În principiu aș avea! Dar la prețurile astea… mă abțin.

 

Diavolul la Privoz (cea mai importantă piață din Odessa):

- Ițic, am pentru tine o propunere  avantajoasă, vrei sa-mi vinzi sufletul tău ?

- Liuțic, propunerea mea este și mai avantajoasă: ia-l cu chirie!

 

- Vinul roșu merge cu carnea, vinul alb – cu peștele.

- Dar vodca și berea?

- Cu necazurile.

 

-Sarocika, de ce nu mă întrebați cum îmi merge?

- Rozicika, cum vă mai merge?

- Oi, mai bine nu mă-ntrebați!

 

Rabinovici intră în policlinică și cere o consultație cu doctorul de ochi și urechi.

I se explică, cum că sunt acolo oftalmologi, ORL-iști, dar nu medici de ochi și urechi.

- Am nevoie neapărat, insistă Rabinovici.

- De fapt, ce vă deranjează?

- Una aud și alta văd…

 

E noapte. Liova și Sonia dorm. Deodată Sonia sare și începe să-l zgâlțâie pe bărbat.

Ăla, somnoros:

- Ai?… Ce e?!… Ce s-a întâmplat?

- Nu s-a-ntâmplat nimic, dar nu înțeleg cum poți tu dormi liniștit, când ai așa un salariu mic!

 

- Sarocika, mă uit la tine și nu înțeleg: cum a putut D-zeu să te facă atâtde frumoasă și atât de proastă.

- Foarte simplu. Frumoasă, ca să mă placi tu, iar proastă, ca să te plac eu…

 

Notarul:

- Înainte de a da citire testamentului d-lui Rabinovici, aș vrea să-i pun o întrebare văduvei acestuia:

- Doamnă, n-ați vrea să vă căsătoriți cu mine?

 

- Spuneți-mi, în ce v-ați investit economiile?

- În vise…

 

- Deci așa, Dodik, profitul îl vom împarți 50/50.

- Dar Semion Markovici, eu chiar vreau 70!

- Ei bine, m-ai convins: 70/70!

 

- Și d-ta de ce taci ? Spune-ți, d-le, părerea.

- Mulțumesc, nu. Mai spun vreo prostie… și o să vă deranjeze.

- Nu spune o prostie. Încearcă să spui ceva inteligent.

- Păi atunci, chiar că o să vă supărați.

 

- Ițic, am auzit că te-ai însurat. Ce te-a apucat?

- Nu mai voiam să umblu prin bordeluri.

- Și acuma?

- Acuma vreau…

 

Se întâlnesc doi odesiți:

- Ce costum aveți, Semion Markovici!  În zilele noastre, într-un costum ca ăsta, nici nu vor să te mai îngroape…

 

Un inspector la piața Privoz din Odessa:

- Aveți documente pentru peștele ăsta?

- Da', ce vă trebuie? Certificatu' de deces?

 

Procurorul:

- Inculpatul a săvârșit o crima rară prin îndrăzneală, abilitate și bogăția fanteziei…

Inculpatul:

- Ține-ti laudele pentru tine, că eu tot nu recunosc.

 

- Spuneți-mi, cât costă lecțiile de vioară ale fetiței dv.? Probabil că sunt scumpe.

- Da, dar ce profit!

- Păi, de unde profit?

- Am cumpărat deja, la un sfert de preț, apartamentele din stânga noastră.

 

- Ieri m-au atacat doi derbedei, mi-au luat portofelul, ceasul de aur…

- Stai așa, da' parcă erai campion de box, aveai și o medalie…

- Medalia n-au găsit-o, o lăsasem


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse