BANCURI –MEDICALE

 


BANCURI –MEDICALE, adunate

- Ce cauţi aici la maternitate, Ileana Cosânzeana?

- Am venit să făt frumos!

 

- Dumneata ai o nevroză, ar trebui să încerci să fii mai vesel, să fredonezi melodii de muzică uşoară, să spui bancuri, să zâmbeşti...

- Am încercat, domnule doctor, dar m-au dat afară din serviciu...

- Te-au dat afară?! Dar unde lucrai?

- La o firmă de pompe funebre...

 

 

- Domnule doctor, unul dintre colegii dumnea-voastră pe care l-am consultat mi-a recomandat să mă duc la mare, iar altul mi-a spus că, la reumatismul meu sunt foarte bune plimbările lungi... Ce-ar trebui să fac?

- Să vă duceţi la mare pe jos!

 

 

- Dumneata câte sticle de bere bei pe zi?, întreabă doctorul.

- Opt până la zece sticle...

- Colosal! Eu nici apă nu aş putea să beau atâta!

- Păi, apă nici eu n-aş putea să beau...

 

 

Unul dintre brancardierii salvării, la un accident de circulaţie:

- Păcat că nu a murit, că morga e la doi paşi, pe când spitalul e la 5 kilometri...

 

 

Căutând să depisteze cauzele nevrozei, de care suferea copilul Bulă, medicul îl întreabă:

- În timpul vacanţei, tatăl tău s-a ocupat de tine?

- Da, în fiecare dimineaţă mă ducea cu barca până la mijlocul lacului şi de-acolo trebuia să mă întorc la mal, înot.

- De la mijlocul lacului? Şi nu-ţi era greu?

- Nu chiar! Mai greu era până ieşeam din sac...

 

 

- Domnule doctor, întreabă pacienta, acum, când există o literatură medicală atât de bogată, ce nevoie mai este de medici?

- Pentru ca să nu muriţi cumva din cauza unei greşeli de tipar...

 

 

La stomatolog.

- Vai, domnule doctor, îmi este aşa de frică. Decât să-mi scot o măsea, mai bine aş face un copil!

- Hotărâţi-vă mai repede doamnă, ca să ştiu cum aşez scaunul.

 

 

- E adevărat doctore, întreabă o cântăreaţă, că ouăle proaspete fac vocea mai clară?

- Desigur! Dumneavoastră nu aţi observat că găinile imediat ce ouă, încep să cânte?

 

 

O femeie merge la consilierul matrimonial:

- Doctore, faceţi ceva, vreau ca bărbatul meu să devină un adevărat taur în dormitor.

La care, doctorul:

- Bine, daţi-vă jos fusta şi aşezaţi-vă comod pe pat. Vom începe mai întâi prin a-i pune coarne.

 

 

 

Duminică dimineaţă sună telefonul acasă la medicul veterinar. O doamnă

cu o voce extrem de politicoasă se scuză de deranj şi spune că doreşte să ştie, cum să dea jos câinele vecinului de pe căţeluşa ei.

Medicul îi recomandă:

- Loviţi-i cu un băţ, stimată doamnă! Asta îi va face să se despartă.

Doamna mulţumeşte şi închide. La puţin timp după aceea sună din nou

telefonul. Aceeaşi doamnă îi transmite medicului că metoda recomandată nu a dat niciun rezultat.

Veterinarul:

- Atunci, aruncaţi o găleată de apă rece peste cele două animale! Asta îi va despărţi cu siguranţă.

Doamna mulţumeşte şi închide. După alte 10 minute, iar sună telefonul:

- Domnule doctor, nici aşa nu am obţinut vreun rezultat. Ce să mai fac?

La care doctorul răspunde iritat:

- Duceţi-vă şi spuneţi-i câinelui că, îl caută cineva la telefon!

Se lasă un moment de tăcere, după care doamna întreabă mirată:

- Vai, şi credeţi că asta ajută?

- Doamnă, puteţi fi sigură de asta. La mine a funcţionat de trei ori în ultima jumătate de oră!...

 

 

Un medic de dispensar e solicitat să facă o vizită la un bolnav.

Prins cu problemele altor pacienţi, îşi aduce aminte abia seara, caută adresa, ia trusa de prim ajutor şi, cam fără chef, pleacă totuşi spre casa bolnavului. În faţa porţii, nevasta bolnavului îl aşteaptă cu o lumânare aprinsă în mână. Doctorul se face galben la faţă, începe să tremure şi încearcă să se disculpe speriat:

- Regret, am venit cât am putut de repede, dar...

- Lăsaţi, lăsaţi, haideţi în casă şi să ne scuzaţi, că s-a luat curentul...

 

 

Sfatul medicului la radio Erevan.

Un ascultător ne întreabă, daca e adevărat că, după accidentul nuclear de la Cernobîl, oamenilor care au ajutat la construirea sarcofagului de beton le-au căzut dinţii?

Noi răspundem că da, dar nu tuturor, ci numai acelora care nu şi-au ţinut gura...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »