DE LA BARBAT LA BARBAT!!


Într-o zi soțul vine mai devreme acasă și uimit o găsește pe nevastă-sa cu amantul ei în pat. Surprins, acesta îi spune amantului: - Sunt un om relativ calm. Hai în camera cealaltă sa discutăm. Amantul bucuros ca nu are probleme se duce în camera de alături și stă de vorba cu soțul femeii ca de la bărbat la bărbat. - Fii atent cum facem, zise soțul calm, voi trage două focuri de armă în aer și ne vom preface că suntem morți. La cine va veni nevastă-mea, acela o va păstra....

- OK. Soțul trage doua focuri de armă și din camera alăturata se aude: - Costele, ieși de sub pat că s-au împuscat fraierii aia
Un bărbat stătea la soare, în pielea goala, pe plaja. Din rațiuni de comportament civilizat si ca sa le ferească de arsura soarelui, și-a pus o pălărie peste părțile intime. 
O femeie trece pe lângă el și-i spune zâmbind cu înțeles:
- Dacă ai fi fost un domn, ți-ai fi ridicat pălăria!
El ridica o sprânceană și îi răspunde:
- Dacă ai fi arătat mai bine, s-ar fi ridicat singură... din instinct...
Din memoriile unei soții blonde..
- Acum o săptămâna aud soneria și deschid.
Un băiat atletic mă întreabă dacă soțul meu este acasă. Eu îi răspund că nu. Atunci el m-a luat pe sus și m-a dus în dormitor unde s-a culcat cu mine. Și uite așa chestia asta se repetă în fiecare zi la aceeași oră. Eu una sunt nedumerită... pentru că nu-mi dau seama ce-o fi vrând de la bărbatul meu?!
Soția mea știe multe trucuri magice. De exemplu,vin ieri de la muncă, intru în dormitor, mă vede și strigă:
- Abracadabra! Și deodată, ce să vezi? Prietenul meu, Gigel, a ieșit dezbrăcat din dulap.
Am râs cu lacrimi, săracu’ Gigel, mi-era milă de el, cred că se întreba, ce s-a intâmplat de a ajuns gol la mine în dulap!
Ce este o moluscă ??!! |
Moluscă (subst.fem / lat. Mollusca) = femelă care frecventează molurile (engl. mall) şi te uscă / usucă de bani.
 
 
el cu ea în pat...momente incendiare... 
EA: Ia-mă salbatec, arată-mi că ești bărbat adevarat!
EL: DA! DA! DA!
EA: Spune-mi lucruri murdare!
EL: Baia, bucătăria, covorul din sufragerie, preșul din balcon...
 
 
Soția își sună soțul:
-Dragul meu, ai o problema…
-Ce s-a întâmplat?
-Am intrat cu mașina într-un Maybach, i-am propus proprietarului sa-i achit “ în natură” și el a fost de acord.
-Și care e problema mea?
-Proprietarul Maybach-ului este gay!
 
În autobuz, înghesuială mare. O domnișoară se adresează unuia care se împingea:
- Ce te împingi asa domnule, vrei să te culci cu mine?
- Nu, vai de mine, cum puteți să credeți asa ceva?
- Atunci dă-te la o parte că poate vrea altu'...
 
El cu ea pe o bancă în parc:
El: – La ce te gândeşti frumoaso!?
Ea: – Zi-mi tu primul la ce te gândeşti.
El: – Mă gândesc la ce te gândeşti şi tu.
Ea: – Porcule!
 
 
El și ea in timp ce fac love, zice ea:
- Semeni cu un telefon mobil!
- De ce dragă, vibrez prea tare?
- Nu de-aia, când intri în tunel pierzi semnalul!
 
 
Soția:
- Bărbatul trebuie să fie un pic mai frumos ca maimuța!
Soțul:
- Bărbatul trebuie sa fie un pic mai frumos ca maimuța cu care trăieste!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…