Vesele ... cu politisti



 
Un poliţist este la pescuit. Pescuieşte vestitul peşţişor de aur, dar, fiind prea mic, îl aruncă înapoi în apă.
La care peşţişorul:
- Mi-ai salvat viaţa, poţi să-ţi doreşţi trei lucruri de la mine!
Poliţistul cugetă ce cugetă şi zice:
- Buletinul, permisul şi talonul.


Un poliţist urcă în autobuz şi compostează un bilet, după care mai compostează unul. Un cetăţean îl vede şi-l întreabă:
- De ce aţi compostat 2 bilete?
Poliţistul răspunde:
- Păi dacă pierd unul, îl am pe al doilea!
- Şi dacă le pierzi pe amândouă?
- Am abonament!

Într-un autobuz suprapus plecau mai mulţi poliţişti într-o aplicaţie.
S-au aşezat ofiţerii jos, iar subofiţerii sus. Pe drum ofiţerii se distrau: bancuri, băuturi. La subofiţeri linişte mare.
După vreo oră de mers, un ofiţer urcă să vadă ce fac subofiţerii de e aşa linişte.
- Ce aveţi mă de nu scoateţi o vorbă?
- Da, vouă va convine să vă distraţi că aveţi şofer, dar noi...


Un automobilist este oprit de un poliţist. Agentul îi spune că a depăşit limita de viteză şi îi cere carnetul şi citeşte:
-O, domnul Lucian Blaga. Poftiţi carnetul înapoi şi vă rog să mă scuzaţi.
Şoferul:
-Dar ce s-a întâmplat?
Poliţistul:
-Ei, mai citim şi noi.
Virus-free. www.avast.com



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse