LECȚIE DE ISTORIE de Nicolae Drăgușin

Imagini pentru Bici de foc" 
   
  
EXCEPTIONALA  POEZIE!! DE PASTRAT, PREDATA ELEVILOR SI CITIT IN PARLAMENT!!!!!!!!! LECȚIE DE ISTORIE    
 de Nicolae Drăgușin 
  
Mi-a rămas săpat în minte de pe când copil eram 
Că sunt Om, că am o tară si o Limbă si un Neam, 
Că-n adâncul gliei sfinte stau de veacuri moţii mei, 
Că din ei răsare pâinea si prin mine trăiesc ei. 
  
Valuri tulburi de uitare peste mortii mei se-asează, 
Limba nu ne mai e limbă, tara nu mai este trează. 
Azi ne-nvaţă imbecilii intereselor perfide 
Cum să ne uităm eroii si să venerăm partide, 
Cum să cântărim istoria si s-o vindem pe bucăţi, 
Cum să facem Mall-uri, vile, scoţând piatra din cetăţi, 
Pe Vlad Ţepes cum să-l facem personaj de film de groază, 
Capul lui Mihai Viteazul în dolari cât valorează.   
Ne învată idioţii că Bălcescu a fost laş 
Şi că Decebal bătrânul a fost un sinucigaş. 
Cum de s-a ajuns aicea ca să vină fiii ploii 
Nesimţiţi cât să-şi permită a ne ponegri eroii? 
  
Nişte dascăli mediocri ce-au citit minciuni sfruntate 
Si ni le aruncă-n fată ca pe legi adevărate, 
Bieţi defăimători de stirpe, lacomi si periculoşi 
Ce-am fi noi fără istorie? Ce-ar fi ei fără strămoşi? 
Fără urletul lui Horea am fi sclavi si azi pe roată nobilime elevată! 
Fără paloşul lui Ştefan am fi paşalâc turcesc 
Robi umili care cu grâne tot Islamul îl hrănesc! 
  
Dacă nu muream in luptă la Neajlov si la Rovine 
N-am mai fi avut biserici unde neamul să se-nchine! 
Nu trecurăm peste veacuri ca o naţie coruptă 
Ci cu aspre sacrificii si cu jertfă si cu luptă! 
  
Si a trebuit adesea, spre a ne salva norodul 
Sângele lui Brâncoveanu să inunde eşafodul, 
Trupul lui Ioan Cumplitul să se sfâşie-n bucăţi, 
Umărul lui Avram Iancu să se sfarme de cetăţi. 
Plânsul lui Vladimirescu să răsune din fântâni  
Ca un preambul la imnul ”Deşteptaţi-vă români”!

Fierul scos din pieptul tării ne-a fost arma si necazul 
Si coroană pentru Doja si baltag pentru Viteazul. 
Munţii nostri aur poartă, am putea să fim bogaţi 
Insă nu ne sunt salvare, ci motiv să fim prădaţi. 
Biciuiţi de monştrii vremii si răpuşi de neputinţă 
Am trecut peste milenii cu speranţă si credinţă 
Si-am nădăjduit că poate neamul nostru într-o zi   
Printre alte mândre neamuri ca o stea va străluci... 
  
Astăzi... cine ni-s eroii? Cine-i gata ca să moară 
Pentru sfânta Libertate, pentru neam si pentru tară? 
Groşii si libidinoşii, snobii si analfabeţii, 
Banii mulţi si burta plină, pentru ei sunt sensul vieţii. 
Nişte lacomi fără şcoală, nişte scârbe, nişte javre  
Care pentru-o spagă calcă fără milă pe cadavre.

Parlamentul Europei ne-a cerut reprezentanţii 
Si-am trimis toţi imbecilii, proastele si aroganţii, 
Să ne facă de ruşine cerând mită pe la toti 
Si să fim priviţi prin dânşii ca o naţie de hoţi. 
Poticnindu-se-n discursuri insipide si banale 
Fără dicţie sau o noimă, cu greşeli gramaticale. 
Pitipoanca plângăcioasă sau tribunul făcând spume 
Sau ciobanul fără carte să ne reprezinte-n lume? 

Unde ne e azi mândria? Unde ne e azi curajul 
De-ai lua de ciuf, de guler si-a spăla cu ei pavajul? 
Nu mai sunt eroi in tară, oameni demni si responsabili 
Să ia frâiele în mână de la viermii incapabili? 
Creierele geniale sunt trimise la străini 
Spre-a nu-i încurca la furturi pe-aceşti avortoni cretini. 
  
Cincisprezece milioane, câţi am mai rămas prin ţară 
Să fim pentru haimanale animale de povară, 
Să muncim pe brânci o lună, iar ei să ne dea salar   
Cam cât lasă ei pe seară spagă la vreun ospătar.

Nu mai vreau să văd prin blocuri cum ne mor de frig bunicii 
Si nici mame disperate,”ce le dau la ăia micii”. 
Nu mai vreau să-mi văd părinţii dependenţi de tratamente 
Şi cu banii pentru hrană cumpărând medicamente. 
Nu mai vreau să-mi văd soţia umilită la ghişee 
Sau copilul dat afară, că-i sărac, de prin licee. 
Ca o boala fără leacuri, ca un cataclism mă sperie 
Cum trăiesc în lux netoţii, iar capabilii-n mizerie.

Eu aştept Reînvierea, când din marile morminte 
Vor ieşi din nou Eroii înarmaţi c-un bici fierbinte 
Şi vor face curăţenie printre cei ce ne-au furat 
Spre a fi din nou în lume Neamul Binecuvântat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse