FOST PILOT CIA DEPUNE MARTURIE despre Turnurile Gemene
Un fost pilot CIA depune mărturie că niciun avion nu a lovit Turnurile  Gemene la 11/09/2001
Subiectul aşa-zisului atac terorist din 11/9 poate este consumat in prezent, dar in timp se
 Subiectul aşa-zisului atac terorist din 11/9 poate este consumat in prezent, dar in timp se
dovedeşte ca subiect de  actualitate, datorită informaţiilor care ies la suprafaţă. Dacă după
consumarea faptelor, în prima luna varianta oficială părea verosimilă, odată cu trecerea
 consumarea faptelor, în prima luna varianta oficială părea verosimilă, odată cu trecerea
timpului şi mărturii a sute de oameni, precum şi  analizarea atât de către specialişti cât
şi de oameni care doreau să afle adevărul despre acest eveniment, iese în evidenţă faptul
 şi de oameni care doreau să afle adevărul despre acest eveniment, iese în evidenţă faptul
că a fost o operaţiune ,,steag  fals", orchestrată de elita occidentală (SUA, Israel şi Arabia  
 Saudită) cu actorii pe care îi ştim  cu toţii, în scopul declanşării ,,războiului împotriva
terorismului", în plan extern, iar în plan intern interzicerea şi reducerea gravă a unor drepturi
 terorismului", în plan extern, iar în plan intern interzicerea şi reducerea gravă a unor drepturi
şi libertăţi individuale esenţiale prin  semnarea de către nazistul Bush Jr. a ,,Patriot Act", 
 care încalcă grav Constituţia SUA.  Scopul general al administraţiei Bush Jr. a fost întronarea 
 unei dictaturi fasciste în  SUA. Mijloacele folosite parcă sunt copie la indigo cu cele folosite  
 de Hitler în anii'30 pentru a prelua  puterea în Germania:
În prezent, se ajunge la concluzia că mijloacele prin care au dus la îndeplinire prăbuşirea şi
 În prezent, se ajunge la concluzia că mijloacele prin care au dus la îndeplinire prăbuşirea şi
dezintegrarea WTC nu sunt dintre  cele clasice cum s-ar crede la prima vedere. Ultima concluzie 
 şi cea mai şocantă este că nu s-au  folosit nici măcar vestitele avioane care au intrat premeditat
în cele două turnuri pilotate de nişte piloţi neexperimentaţi arabi. Au fost folosite arme şi
 în cele două turnuri pilotate de nişte piloţi neexperimentaţi arabi. Au fost folosite arme şi
tehnologie ce mulţi dintre noi nici nu ne  imaginam că ar exista. 
În cele ce urmează vă redau o mărturie de excepţie a unui fost pilot CIA.
Un fost angajat CIA și pilot civil a jurat într-o declarație pe propria răspundere, că niciun avion
 În cele ce urmează vă redau o mărturie de excepţie a unui fost pilot CIA.
Un fost angajat CIA și pilot civil a jurat într-o declarație pe propria răspundere, că niciun avion
nu a lovit Turnurile Gemene, că ar fi  fost fizic imposibil.
 John Lear, fiul inventatorului Learjet - Bill Lear, a dovedit din experienţa sa, că ar fi
fost imposibil fizic ca un  Boeing-767, cum ar fi zborurile- AA11 şi UA175 să fi lovit 
 Turnurile Gemene de la 9/11, în  special atunci când au fost pilotate de către piloți
neexperimentați.
El spunea:
"Nici un Boeing-767 nu a lovit Turnurile Gemene, cum în mod fraudulos au susținut
 neexperimentați.
El spunea:
"Nici un Boeing-767 nu a lovit Turnurile Gemene, cum în mod fraudulos au susținut
guvernul, mass-media, NIST  şi contractorii săi", a susţinut în declarația pe propria  răspundere.
"Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic imposibile, cum este
descris, din următoarele motive: în cazul UAL 175 care a intrat în turnul de sud, un adevărat
 "Astfel de accidente nu au avut loc, deoarece acestea sunt fizic imposibile, cum este
descris, din următoarele motive: în cazul UAL 175 care a intrat în turnul de sud, un adevărat
Boeing- 767 ar fi început" telescopic  "să se dezintegreze atunci când botul a lovit coloanele 
 de oţel de 14 inch care sunt de 39  de inch (aprox. 99 cm în diametru) pe centru."
"Coada verticală şi orizontală s-ar fi separat instantaneu de aeronavă, când ar fi lovit
 "Coada verticală şi orizontală s-ar fi separat instantaneu de aeronavă, când ar fi lovit
coloanele de oţel şi ar fi căzut  la pământ."
"Motoarele la impactul cu coloanele de oţel si-ar fi menținut forma lor generală şi, fie
ar fi căzut la pământ, fie ar fi fost recuperate din resturile clădirilor prăbuşite."
"Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 m/h (aprox.870 Km/h), la 1000
 "Motoarele la impactul cu coloanele de oţel si-ar fi menținut forma lor generală şi, fie
ar fi căzut la pământ, fie ar fi fost recuperate din resturile clădirilor prăbuşite."
"Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge o viteză de 540 m/h (aprox.870 Km/h), la 1000
de metri deasupra nivelului mării  datorită "vitezei duble parazite".
,,Suprafaţa fantei motorului nu este concepută pentru a accepta volumul de aer dens de la
acea altitudine şi viteză."- ( Specific că la altitudinea de 8000-12000 de metri, la care
 ,,Suprafaţa fantei motorului nu este concepută pentru a accepta volumul de aer dens de la
acea altitudine şi viteză."- ( Specific că la altitudinea de 8000-12000 de metri, la care
evoluează aeronavele actuale, aerul  este rarefiat, foarte puţin dens, care opune o rezistenţă 
 minimă asupra aeronavei,  iar temperatura aerului este de cca. -50 de grade Celsius, n.a.).
,,Bucata de fuzelaj extern presupusă că conţine 3 sau 4 decupaje - fereastră este
incompatibilă cu un avion care a lovit o coloană din oţel de 14 inch (aprox. 35,5 cm), la peste
 ,,Bucata de fuzelaj extern presupusă că conţine 3 sau 4 decupaje - fereastră este
incompatibilă cu un avion care a lovit o coloană din oţel de 14 inch (aprox. 35,5 cm), la peste
500 mph. Ar fi fost mototolită."
,Nici o parte semnificativă a Boeingului 767 sau motorul nu ar fi pătruns în coloanele de oţel
 ,Nici o parte semnificativă a Boeingului 767 sau motorul nu ar fi pătruns în coloanele de oţel
de 14 inch dincolo de miezul masiv al  turnului fără ca o parte din ele să nu se identifice la sol."
,,Resturile colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului 767, inclusiv 3 miezuri de
 ,,Resturile colapsului ar fi conținut secțiuni masive ale Boeingului 767, inclusiv 3 miezuri de
motoare cu o greutate de aproximativ 9000  pounds (aprox.4 tone, n.a.) bucata, care nu ar fi 
 fost ascunse. Cu toate acestea, nu  există nicio dovadă din oricare dintre aceste componente 
 structurale masive la WTC. O  astfel de dispariţie completă a Boeingului 767 este imposibilă."
 Declaraţia pe proprie răspundere, din  data de 28 ianuarie 2014 face parte dintr-un proces 
 deschis de Morgan Reynolds,  în Statele Unite District Court, Districtul de Sud, New York.
În martie 2007, Reynolds, un fost economist-şef sub administraţia George W. Bush, a depus
 În martie 2007, Reynolds, un fost economist-şef sub administraţia George W. Bush, a depus
o Cerere de Corectare cu  Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie din SUA, invocând
convingerea că avioane comerciale reale (Boeing) nu au lovit turnurile WTC.
Deşi Mişcarea Adevărul despre 9/11 a respins iniţial teoria "nu au existat avioane" ca prea
 convingerea că avioane comerciale reale (Boeing) nu au lovit turnurile WTC.
Deşi Mişcarea Adevărul despre 9/11 a respins iniţial teoria "nu au existat avioane" ca prea
bizară, după o analiză ştiinţifică  şi raţională, aceasta a devenit o explicaţie larg acceptată
datorita probelor colectate.
Spre deosebire de orice altă formă de declaraţii, o declarație pe propria răspundere devine
 datorita probelor colectate.
Spre deosebire de orice altă formă de declaraţii, o declarație pe propria răspundere devine
adevăr în drept, în cazul în care  aceasta nu este răsturnată. În acest caz guvernul american va 
 fi obligat să admită că varianta  oficială dată de Comisia 9/11 este greşită.
Căpitan în rezervă, fostul pilot CIA, în vârstă de 65 de ani - care are peste 19.000 de ore de
 Căpitan în rezervă, fostul pilot CIA, în vârstă de 65 de ani - care are peste 19.000 de ore de
zbor - a atras de asemenea  atenţia asupra lipsei de experienţă a piloţilor care ar fi zburat
cu aeronavele:
,,Presupusa coborâre controlata în New York pe o linie relativ dreaptă în curs de un pilot novice,
 cu aeronavele:
,,Presupusa coborâre controlata în New York pe o linie relativ dreaptă în curs de un pilot novice,
este puţin probabil din cauza  dificultăţii extreme de a controla poziţia, rata de coborâre şi  viteza
  de coborâre în parametrii de  zbor "controlat"."
"Este nevoie de un pilot de înaltă calificare pentru a interpreta" EFIS "(displayurile electronice de
zbor), cu care nici unul dintre piloţii hijacker nu ar fi fost familiarizati, chiar dacă au beneficiat de
instruire, şi de a folosi controalele sale, inclusiv eleroane, cârma, lifturi, spoilere şi drosseli de
efect ca să mențină controlul şi coborârea."
Lear, în conformitate cu declarația sub jurământ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de avioane
 "Este nevoie de un pilot de înaltă calificare pentru a interpreta" EFIS "(displayurile electronice de
zbor), cu care nici unul dintre piloţii hijacker nu ar fi fost familiarizati, chiar dacă au beneficiat de
instruire, şi de a folosi controalele sale, inclusiv eleroane, cârma, lifturi, spoilere şi drosseli de
efect ca să mențină controlul şi coborârea."
Lear, în conformitate cu declarația sub jurământ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de avioane
în timpul celor 40 de ani de zbor  şi deţine mai multe certificate de aviator FAA decât orice alt pilot  
 FAA certificat. El a zburat în misiuni  secrete pentru CIA din Asia de Sud-Est, Europa de Est, 
 Orientul Mijlociu şi Africa între 1967  şi 1983, apoi a petrecut 17 ani de lucru pentru mai multe 
 companii aeriene de pasageri şi de  marfă ca căpitan şi instructor de zbor.
El este un membru al http://pilotsfor911truth.org/ care a arătat în mod constant că era
imposibil pentru ca acele avioane să fi lovit Turnurile Gemene în modul în care Comisia 9/11
 El este un membru al http://pilotsfor911truth.org/ care a arătat în mod constant că era
imposibil pentru ca acele avioane să fi lovit Turnurile Gemene în modul în care Comisia 9/11
a sugerat.
Comisia nu a luat probe de la experţi sau piloţi atunci când a efectuat investigaţiile privind
 Comisia nu a luat probe de la experţi sau piloţi atunci când a efectuat investigaţiile privind
atacurile în 2002-2004.
    
sursa : http://neonnettle.com/
Ideea care se avansează acum este că s-a folosit tehnologie holografică pentru a induce
 sursa : http://neonnettle.com/
Ideea care se avansează acum este că s-a folosit tehnologie holografică pentru a induce
imaginea avioanelor care s-au şi  văzut la TV cum au intrat cu viteză în cele două turnuri, iar
turnurile au fost lovite cu o armă (electromagnetică, scalară, cu impuls sau de alt gen
 turnurile au fost lovite cu o armă (electromagnetică, scalară, cu impuls sau de alt gen
necunoscută nouă), pentru a realiza  efectul.
Priviţi următorul videoclip şi fiţi foarte atenţi la minutul 16.25 – se vede o siluetă a unui obiect
 Priviţi următorul videoclip şi fiţi foarte atenţi la minutul 16.25 – se vede o siluetă a unui obiect
 zburător care evoluează  pe lângă turnuri chiar în momentul impactului. În afară de aceasta,  
 la momentul impactului, chiar înainte  ca silueta avionului (hologramei) să lovească turnul
se vede un flash de lumină. Acesta pătrunde apoi complet în turnul din oţel fără să se
 se vede un flash de lumină. Acesta pătrunde apoi complet în turnul din oţel fără să se
dezintegreze nimic din aşa-zisul avion, ca  şi cum ar intra în brânză…este contrar oricăror legi 
 ale fizicii clasice…
Video aici: https://www.youtube.com/watch?v=CUoqwUVOxHE
În videoclipul următor priviţi la minutul 5 şi 11, după ce primul turn este în flăcări, apare clar în
deplasare spre cel de-al doilea o sferă, poate fi un OZN sau o armă secretă, nimeni nu ştie încă,
 Video aici: https://www.youtube.com/watch?v=CUoqwUVOxHE
În videoclipul următor priviţi la minutul 5 şi 11, după ce primul turn este în flăcări, apare clar în
deplasare spre cel de-al doilea o sferă, poate fi un OZN sau o armă secretă, nimeni nu ştie încă,
dar efectul a  fost constatat…  
aici: https://www.youtube.com/watch?v=1tuhsZD1r2E
După această scurtă şi nespecialistă analiză se poate trage o concluzie. În desfăşurarea
 aici: https://www.youtube.com/watch?v=1tuhsZD1r2E
După această scurtă şi nespecialistă analiză se poate trage o concluzie. În desfăşurarea
evenimentului de care am amintit  s-au folosit tehnologii pe care noi oamenii de rând nu avem 
 habar şi nici nu le concepem.  Acestea sunt deţinute de cabala pentru a-şi duce la îndeplinire
planurile malefice de sclavizare a omenirii.
În altă ordine de idei, teama şi panica teribilă provocate de acel eveniment pe plan mondial a fost
 planurile malefice de sclavizare a omenirii.
În altă ordine de idei, teama şi panica teribilă provocate de acel eveniment pe plan mondial a fost
majoră. Asta s-a şi urmărit.
În plan subtil, energetic, scăderea frecvenţei de vibraţie a conştiinţei planetare şi se pare deschiderea
 În plan subtil, energetic, scăderea frecvenţei de vibraţie a conştiinţei planetare şi se pare deschiderea
unui portal energetic negativ  pentru influenţele reptiliene sau ale altor civilizaţii ET  negative (archoni...)
 cu care cabala conlucrează în acest plan.
De ce nu au intervenit civilizaţiile ET benefice pentru anihilarea acestui eveniment? Omenirea avea
 De ce nu au intervenit civilizaţiile ET benefice pentru anihilarea acestui eveniment? Omenirea avea
nevoie de acesta, pentru a se  TREZI. Efectul în timp asupra oamenilor a fost exact invers faţă de  ce
 preconizase cabala. De la acel moment  omenirea se trezeşte în masă şi acest fapt este incontestabil.
Mai avem puţin ca să punem capăt tuturor planurilor cabalei şi să începem să construim o lume dreaptă,
 Mai avem puţin ca să punem capăt tuturor planurilor cabalei şi să începem să construim o lume dreaptă,
 pozitivă şi benefică  pentru tot ce există pe această planetă.   
        
Drum drept spre Lumină !
Drum drept spre Lumină !
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Lasati un comentariu