Banculete ......


> Daca-ti spune cineva că s-a îmbogatit prin muncă, 
> întreaba-l: prin munca CUI ?
>
> Paradoxul literaturii: 
> Pe vremea comunismului, daca scriai o carte faceai
> puscarie. 
> Acum daca scrii o carte, te scot din puscarie.
>
>
> Înainte avea o viata foarte activa: juca tenis, biliard,
> sah.
> Dar, totul s-a terminat cand i s-a stricat calculatorul.
>
>
> SMS: Ajung în 10 minute. Daca
> întârzii, mai citeste o data mesajul.
>
>
> Ai luat examenul ? 
> - Da. 
> - Cu cât ? 
> - Cu 2000 de euro...
>
>
> - Sunt bine machiata ?
> - Nu, înca ti se vede faţa.
>
> - Care sunt cele trei cuvinte folosite cel mai des in
> lume ?
> - Made în China. 
>
>
> - Mai bine ai trece examenul azi... dacă nu, să uiți că
> sunt tatăl tău !
> - Sigur, tată.....
> După 5 ore:
> - Deci, cum a fost examenul ?
> - Iertați-ma, cine sunteti ? 
>
>
> Un politist opreste o masina... Soferul uimit întreaba:
> – De ce m-ati oprit ? Nu mergeam decat cu 20 km/ora.
> – Si de ce te furisai asa ?
>
>
> - Profesoara de română mi-a dat un 2.
> - De ce ? întreaba mama.
> - La compunerea "Cum am petrecut vara ?" am scris:
> multumesc, bine !
>
>
> Clasele primare reprezinta, de fapt, o competiţie la desen şi
> compuneri.. Între parinti. 
>
>
> - Aţi urmat recomandãrile mele, sã mâncaţi numai hranã
> de copii mici ?
> - Da, am mâncat nisip din parc, nişte nasturi de pe
> acasã, însã nu aş zice cã mã simt mai bine...
>
>
> La examen, subiectul era "Demonstraţi că scaunul de
> la catedră este invizibil".
> Toţi studenţii scriu câte 5-6 pagini, dar nota 10 o ia
> cel care a scris doar două cuvinte:
> - Ce scaun ?
>
>
> La piata.
> – Cât costa acest cal ?
> – Domnule, aceasta este o gaina !
> – Eu ma uit la pret...
>
>
> - Chelner, de ce se numeste gratarul asta
> "tâlharesc"?
> - Asteptati sa vedeti asta când primiti nota!..
>
>
> Doi pui de sarpe:
> - Noi suntem veninosi ?
> - Nu stiu, da' de ce-ntrebi ?
> - Pai mi-am muscat limba din greseala.
>
>
> La restaurant:
> - Aduceti-mi, va rog, ce manânca si omul de la masa de
> alaturi.
> - Bine, eu îl chem la telefon si dvs îi luati farfuria…
>
>
> Un sofer e oprit de un politist, care-i spune:
> - Dati-mi numele si prenumele, va rog.
> - Ai înnebunit? Si pe urma cum ma mai numesc ? 
>
>
> Daca o pisica neagra-ti taie calea, înseamnă.. că se duce
> undeva... 
> Grucho Marx
>
>
> Doua pisici la casa de bilete de cinema.
> - Doua bilete va rog.
> - Dar... dar voi vorbiti !!?..
> - Da, dar când suntem inauntru vom face liniste.
>
>
> - De ce torni apă-n computer ?
> - Pentru că vreau să navighez pe Internet…
>
>
> Un bileţel pe masa din bucătărie:
> Dragii mei Optimişti, Pesimişti şi Realişti,
> În timp ce voi vă certaţi, încercând să demonstraţi
> dacă sticla este pe jumătate plină sau goală, eu am
> băut-o.
> Oportunistul.
>
>
> - Ce faci ?
> - Nimic.
> - Şi nu te plictiseşti ?
> - Dacă nu sunt întrerupt, nu




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse