UMOR


* Un prieten a căutat pe Google "vacanțe ieftine de sărbători" și
i-a dat "nicăieri nu-i ca acasă".*

* Dialog între soți:
– Dragă, cum se numea hotelul unde am fost astă-vară în concediu?
– Nu mai țin minte, dar stai să mă uit pe prosoape.


* Dacă nu știți cât poate fi de puternică o femeie, atunci nu ați
cărat niciodată o poșetă.

* – Doamnă, am sunat să vă anunțăm că soțul dumneavoastră a fost lovit
de fulger.
– Plouă?!
– Da.
– Aoleu, rufele mele!


* – Copii, care este mai mare, soarele sau luna?
– Luna, fiindcă are voie să iasă noaptea.

* – Dezgustător să vii acasă la ora asta. Este trecut de ora trei și
eu n-am închis un ochi toată noaptea!, se vaită soția, privind
dezaprobator la soțul care tocmai intrase.
– Și crezi că eu am dormit?

* Înțelegi că ai îmbătrânit atunci când cei pe care-i întâlneai în
discotecă, îi întâlnești acum în farmacie.

* – Tată, cumpără-mi și mie o tobă!
– Ei, dacă-ți cumpăr, n-o să mă lași să lucrez în liniște.
– Ba da, tată. O să bat toba numai când dormi.

* Programare telefonică la medicul de familie.
– Bună ziua, mă simt foarte rău, am febră, amețeli. Vă rog să mă programați.
– De astăzi în trei săptămâni, la ora 12.
– Se poate, vă rog, mai devreme? Mă simt foarte rău.
– Bine, v-am notat, în aceeași zi, la ora 11.


* Iubitule, îți amintești ce chimie era între noi la început?
– Da… Păcat că acum e matematică.
– Cum matematică?
– Numai probleme…

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse