UMOR pentru doamne (fereste)


> - Dragul meu, să știi că azi am rupt oglinda de pe dreapta.

> - Cum dracu' ai reușit?

> - M-am dat cu mașina peste cap.


………………………………………………………………..


> Soția vine după prima călătorie făcută singură în mașină.

> - Dragule, să-ţi povestesc cum a fost sau aștepți ziarele de mâine dimineață?


………………………………………………………………..


> - Știi ce înseamnă să fii bun la pat după 60 ani ?

> - Să nu iei toată plapuma !


………………………………………………………………..


> Cum se obține lumina cu ajutorul apei?

> - Spălând geamurile


………………………………………………………………..


> Ce are Brad Pitt prea scurt,  Schwartzenegger prea lung, Madona nu
> are, iar Papa nu-l prea folosește?

> - Numele de familie.


………………………………………………………………..


> Cum îşi aleg chinezii numele viitorului copil ?

> - Dau drumul unui lighean pe scări şi notează ce aud.


………………………………………………………………..


> De ce s-a inventat ciocolata albă ?

> - Ca să se murdărească şi negrii la gură.


………………………………………………………………..


> Scufiţa Roşie:

> - Bunico, de ce ai ochii aşa de mari ?

> - Bunico, de ce ai urechi aşa de mari ?

> - Bunico, de ce ai dinţi aşa de mari ?

> Bunica:

> - Hai, gata că mă enervezi. Pune lupa aia pe masă şi cară-te
> că vine lupu să mă fută !


………………………………………………………………..

> BONUS:

> Când încep să mă dezbrac în baie, în colţul oglinzii apare următoarea  inscripție:

> Atenție, urmează imagini care vă pot afecta emoțional!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse