Multumesc pentru urari si ganduri bune.

TOAMNA VIETII si....DORURILE ei???
        TOAMNA de SUFLET???
        Da, asa cum scria, moldoveanul doctor- poet, regretatul Emil Brumaru:

                   Cântec de toamnă 
        Trec prin ziua de toamnă
        Ca printr-o lacrimă mare.
        Cîte-un fruct dilatat de parfum
        Se scufundă încet la picioare.
        Trec prin lumină şi vînt.
        N-am ştiut niciodată de ce
        Anotimpuri sfîrşite îşi lasă
        Ramuri în cei ce mai sînt................


Image may contain: one or more people



          Promisesem ca va prezint un coleg... ca VINUL VECHI !

      1. Numai un sot romantic, ca romantismul produs de VINUL VECHI ( de Moldova!),
poate transmite sotiei asa un mesaj:

        "Draga mea sotie, astăzi când sărbătorim 56 de ani de la casatorie iti ofer aceste flori, mult prea puține pentru tot ce ai făcut pentru mine. Te iubesc mult, mult de tot. LA MULTI ANI!"



  2. Numai un coleg ca VINUL VECHI, se intoarce la fostul loc de munca cu drag!
      Fostii colaboratori ii spun si acum " Domn Director"!

     "Aici am muncit ani si ani..."
           "Multumesc penru comentarii si aprecieri. Am muncit cu placere cu un colectiv de colegi minunati si am obtinut impreuna rezultate foarte bune. Am fost mereu pe primele locuri in ierarhia directiilor judetiene de posta si telecomunicati. Ne-am facut cu totii meseria cu responsabilitate si am ramas cu amintiri frumoase. Sa auzim numai de bine!"

   3. Nu-si uita colegii de liceu, nici dupa 63 de ANI! 
       63 de ani???
       VINUL VECHI are 80+!!!!!!!!!!!!!!!!!


    "Din nou la liceu după 63 de ani"! In SUCEAVA ( adaug eu!)!




Image may contain: indoor

Image may contain: Petrișor George, smiling, standing, suit and outdoor


      A tinut si-o cuvantare!

     4. Oamenii ca VINUL VECHI u-si uita locurile natale!
         Le viziteaza cu orice ocazie!

       "Inoarcere in locurile natale, intalnire cu vecinii si cu cei dragi care odihnesc in pace."


          Flori multicolore si... rosii organice!!!

    LA MULTI ANI cu SANATATE pentru colegul nostru si pentru toti cei dragi ai lui!

         Sectia de Telefonie, a seriei noastre, a dat profesionisti de exceptie!
         Cand vor face varsta lui George o sa ne sarbatorim cu totii!
         Propun sa ne sarbatorim, toti, ca George!!!

                Cu drag, 
                         Rodica

      TOAMNA VIETII?
      Uitam sa pun muzica pe care o canta scripcarul TOAMNEI:




Un fir de păr stă-ntre-Adevăr şi Fals –
Iar tu, la mijloc, pururi în balans;
Alege Viaţa, Vinul bun şi mult
C-ai dreptu-un lume la un singur dans.
Mai daţi-mi vin să mi se-nvârtă capul,
să simt în trup focul arzând aşa...
Sătul de minciuni, să curgă vinul!
Repede, sunt bătrân deja!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse