Fw: Calul mort.



Petrisor G.


----- Mesaj redirecționat -----
De la: Serban Carsteanu <serbancrs@gmail.com>
Trimis: luni, 30 martie 2020, 16:31:40 EEST
Subiect: Calul mort.

Un tânăr pe nume Donald a cumpărat un cal de la un fermier pentru 250 de dolari.

 

Fermierul a fost de acord să livreze calul a doua zi.

 

A doua zi, fermierul a venit lai Donald și a spus:

 

- Scuze, fiule, dar am o veste proastă, calul a murit.

 

Donald i-a răspuns: „Ei, atunci dă-mi banii înapoi."

 

Fermierul a spus: „Nu pot face asta. I-am cheltuit deja. "

 

Donald a spus: „Ok, atunci, adu-mi calul mort."

 

Fermierul a întrebat: „Ce vei face cu el?"

O sa organizez o loterie
 
Vanzatorul a spus: „Nu poți să organizezi loteriene pentru un cal mort!"

 

Donald a spus: „Sigur că pot,. Nu voi spune nimănui că a murit. "

    

O lună mai târziu, fermierul s-a întâlnit cu Donald și a întrebat:

 

- Ce s-a întâmplat cu calul acela mort?

 

Donald a spus: . Am vândut 500 de bilete la cinci dolari bucata și am obținut un profit de 2495 USD. "

 

Fermierul a spus: „Nu s-a plâns cineva?"

 

Donald a spus: „Doar tipul care a câștigat. I-am dat înapoi cei cinci dolari. "

 

Donald s-a mutat ulterior în Casa Albă ..

Virus-free. www.avast.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse