Breaking News
Loading...
sâmbătă, 13 august 2016

Reteta nemuririi a fost descoperită!

16:18



Specialisti din intreaga lume au cercetat zeci de ani fiecare particică a
vietii noastre si au ajuns la concluzia că nu doar "genele bune" ne tin
sănătosi până la 100 de ani, ci si câteva alte mici obiceiuri. 
Iată care sunt acestea!
 
*01*. Mănâncă mai multa *coajă de pâine*. Ea contine de până la opt ori mai
multă lizină, antioxidant care luptă impotriva cancerului decât miezul.
 
*02.* Fă *sport cu greutati*. Universitatea Michigan a demonstrat că
bărbatii care fac antrenament de fortă regulat si-au scăzut cu opt puncte
presiunea diastolica. Indeajuns pentru a reduce cu 40% riscul de atac
cerebral si cu 15% pe cel de infarct !
 
*03*. *Liber la ulei de măsline si otet*. Pune in salată sau in mâncare
oricat vrei ! Cu ajutorul lor vei reduce riscul de cancer, imbătrânirea
prematură, obezitatea si diabetul.
 
*04*. Ia un supliment de *magneziu zilnic*. Vei fi cu 40% mai putin
predispus la deces produs de orice fel de afectiune fizică.
 
*05*. Bea *opt pahare de apă pe zi*, spun cei de la Universitatea Loma
Linda. Specialistii au descoperit că "băutorii de apă" sunt cu 55% mai
putin predispusi imbolnăvirilor de orice natură.
 
*06*. Mănâncă *zilnic un grepfruit rosu* si, pe cât de des posibil, *fructe
de pădure*
. Aminoacizii si antioxidantii din ele te vor ajuta să previi
cancerul si bolile mentale.
 
07. *Râzi mai mult*. Alege o comedie, in locul unui film de actiune sau
horror, deoarece o ora de râs iti relaxează corpul si mintea indeajuns
incât să se regenereze după atacurile de stres.
 
08. *Căsătoreste-te*. Contrar multora care văd viata de familie un iad,
specialistii au demonstrat că persoanele căsătorite au o rată de deces mult
mai apropiată de parametrii normali, decât cei care au ales burlăcia!  Prin
urmare, datorită confortului psihic si protectiei partenerului de viată,
căsătoritii trăiesc mai mult.
 
09. *Nu mai duce boala pe picioare*. Cei care isi pun sănătatea pe locul doi
si nu se  menajează in perioada cronica a unei răceli sau altei boli sunt
de două ori mai predispusi la atacuri de cord fatale si la complicatii
serioase ale afectiunilor. Dacă esti răcit, rămâi in pat!
 
10. *Savurează una-două cesti de cafea pe zi*, daca vrei să previi cu până la
55% aparitia infarctului sau a bolilor cardiovasculare.
 
11. *Stinge focul din stomac*. Dacă suferi des de usturimi in piept, mergi
la medic si tratează-te. Aceste arsuri slăbesc puterea inimii, spun
specialistii de la International Journal of Cardiology.
 
12. *Parfumează-ti dormitorul cu iasomie sau trandafir*, pentru a avea un
somn linistit.  Cei care nu se odihnesc corespunzător sunt mult mai
predispusi bolilor de inimă, mentale  si diabet.
 
13. *Nu sări de un pahar de alcool pe zi*. Expertii de la Harvard spun
că aceasta este reteta ideală pentru o sănătate deplina.
 
14. Mănâncă *cinci portii de legume si fructe pe zi*.Sănătatea ta va fi
intactă chiar si la vârsta de 100 de ani !
 
15. *Fii relaxat*. *Oamenii stresati trăiesc cu 20 de ani mai putin decât
un om cu o stare psihică normală.Dacă adăugăm si fumatul la această formulă
NE putem explica de ce foarte multi oameni suferă decese premature. *
 
16. *Nu te mai stresa la munca*. 70% dintre sinucigasi au ales să-si ia
viata din cauza stresului de la serviciu. Alege să fii calm si să nu iei
problemele de lucru acasă. Astfel te vei feri de multe boli mentale.
 
17. *Fă miscare in aer liber si ia-ti un cătel care să te motiveze*! Vei
reduce orice formă de depresie până la 100%, iar corpul tău se va simti cu
50% mai bine !
 
18. *Mănâncă ciocolată neagră*, chiar dacă esti la regim. Nu va avea efect
negativ asupra dietei tale, iar partea bună este că patru grame de cacao
sporesc eficacitatea inimii cu 33% !
 
19. *Bea ceai de mentă.* Contine antioxidanti puternici care reduc cu 60%
inflamatiile organelor si previn aparitia diabetului.
 
20. *O oră de somn la prânz face minuni* pentru trup si suflet. Efectul lui
este imediat, iar remediu pentru boli sau afectiuni mai bun decât somnul nu
există !
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu

 
Toggle Footer