TAURUL SI DROGURILE




Un ofiter gretos de la brigada antidrog a trecut ieri pe la ferma noastra: 
- Imi pare rau dar trebuie sa inspectez ferma, sa vad daca nu cumva cultivati droguri ilegale.
 - Nici o problema i-am zis, poti sa cauti unde vrei in afara de campul ala din dreapta. Atunci a scos arogant legitima si mi-a lipit-o de fata:

 - Vezi asta? Eu am autoritatea sa caut unde vreau, nu poti sa-mi spui tu unde sa caut si unde nu!!Am incheiat discutia, ai inteles?!?
 - Bine, ma scuzati i-am raspuns politicos si mi-am vazut de-ale mele.
 Nu trec 10 minute si-l vad alergand de mama focului pe campul din dreapta urmarit de un mare taur cu spume la gura.Avea ochii iesiti din orbite de panica si urla cat il tinea gura:
 - Ajutoooor, ajutoooor!! Atunci am aruncat sculele din mana, am fugit langa gard si am urlat la el: 
- Legitimatia, arata-i legitimatia fu*u-ti ****** ma-tii!!! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse