bancuri bune




Postul !
Parinte, in timpul postului am voie la femei?
- Da, fiul meu, numai sa nu fie grase .
 

Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă.
- Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă!
- N-ai vrea să te însori cu fiica mea?
 
Mitică, treci imediat la masă si încetează să mai spui "Da, dragă…" de câte ori latră câinele!

Dacă toţi copiii ar ajunge ce doresc părinţii lor, lumea ar fi plină de genii care nu muncesc.

Înjuratul după ce te loveşti reduce durerea cu până la 50%…

Ce scrie pe piatra de mormânt a unui preot?
- "Studii încheiate, plecat la examen!"
 
Costică îl întreabă pe Mitică:
- Mitică , de ce porţi verigheta pe mâna cealaltă?
- Pentru că m-am însurat cu femeia greşită...
 
Sotia: O sa cumperi cauciucurile alea scumpe cand tu ai o rabla de masina?
Barbatul: Nu face un caz din asta. Ce, eu ma plang cand tu iti cumperi un sutien nou?

Ce spune un elefant când vede un bãrbat în pielea goalã?
Cum poate o fiintã cu o trompa atât de micã sã îsi ducã mâncarea la gurã?

Un ţigan se prezintă la stomatolog. Dupa ce se uită un gura lui, medicul zice:
- Domnule, nu înţeleg de ce ai venit la mine. Ai toţi dinţii îmbracaţi în aur...
- Să-ţi traiască familia, domn' doctor, am venit să-mi pui o alarmă !

Ce-ai păţit, Bulă, de mergi aşa crăcănat?
 - Mi-a crescut colesterolul.
- Şi de-aia mergi crăcănat?!
- Păi mi-a spus doctorul să mă îndepărtez de ouă…
 
 Doi marinari discută:
- Când cobor pe uscat, în două minute am două femei pe braţe!
- Nu te cred. Nu există tatuaj aşa rapid !
 
- Doctore, nevasta mă înşeală pe rupte şi totuşi nu îmi apar nici un fel de coarne. Uitaţi-vă şi dumneavoastră, neted ca-n palmă .
 Nu vă faceţi probleme, chestia cu coarnele e numai o vorbă din popor, nu există cu adevărat.
- Uf, mi-aţi luat o piatra de pe inima.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…