"Cat fac 3 x 2?": UMOR


UMOR BUN.




Discuție între două prietene: 


- Tu când ai de gând să te măriți cu prietenul tău? 
- Eu, oricând, el niciodată? 
- De ce, nu te mai iubește? 
- Ba da, dar după cum știi el este un tip foarte consecvent.
Mi-a spus ca nemaritată m-a gasit, nemaritată sa ramân. 

Un client numultumit la un restaurant pe plaja, la mare: 
- Ospatar, friptura este aproape arsa! 
- Nicio problema, domnule, spuse opatarul, care era si student la matematica aflat in vacanta 
de vara. 
In compensatie cartofii sunt aproape cruzi. 




I:Care este asemanarea dintre Windows Vista si un submarin?R:In momentul in care ai deschis o fereastra ai probleme.

Pleaca sotul in alta camera cu mobilul in buzunar.
Scoate mobilul si suna acasa pe fix.
Sotia ridica receptorul.
Sotul: - Scumpo, te iubesc... Apoi inchide.
Se intoarce inapoi si intreaba:
- Cine a sunat?
- Nimeni... o prietena...  

Un alpinist cazut in crapatura unui ghetar este gasit de o trupa de la crucea rosie si salvamont.
Astia striga de sus:
-Crucea rosie si salvamontul sunt aici!
Iar alpinistul din prapastie:
-Nu donez nimic!....

 Un baiatel ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui:
- Am luat 2 la matematica azi ..
- Ce s-a intamplat?
- Pai m-a intrebat profesorul "Cat fac 3 x 2?" si eu am spus "6"
- Pai .. e corect
- Stiu, dupa care m-a intrebat "Cat fac 2 x 3?"
- Si care p**a mea e diferenta?
- Asta am spus si eu...


Iubitule, imi faci cadou de ziua mea o pereche de cercei de aur?
-Da iubita mea, dar la anul!
-Si anul acesta?
-Anul acesta te duc sa-ti gaureasca urechile!, raspunse tanarul scotian indragostit.

 Daca iti latra cainele la usa din spate si nevasta tipa la usa din fata, cui dai drumul prima data ?
-Cainelui, normal, ca el o sa taca dupa ce intra.

 Savantii au descoperit un fel de mancare care diminueaza dorinta sexuala a femeii cu 90%.
Se numeste tort de nunta.

 Leul cheama toate animalele si le spune:
- cei frumosi  in stanga, cei destepti - in dreapta. 
Toate animalele se conformeaza, numai maimuta ramane pe loc. 
- Dar tu ce faci? Intreba leul. 
- Ce vrei, sa ma rup in doua?

 - Domnule doctor, zise femeia disperata, ati uitat ca de trei minute stau cu limba scoasa?
- N-am uitat, dar vreau sa scriu reteta in liniste.

 Merge acasă motanul împreună cu iubita, după o noapte plină de evenimente.
 Motanul nu se poate stăpâni şi miaună:
- Oh, iubiţica mea, aş muri pentru tine.
Pisicuţa îi aruncă o privire incitantă şi întreabă:
- Bine, dar de cîte ori




In sala de operatie (chirurgul catre asistent): 
-Anestezie. 
-De-a noastra sau de import? 
-De import. 
-De import s-a terminat. 
-Atunci de-a noastra.. 
-Nani, nani... 


-Domnule doctor, impotenta te ia asa, dintr-odata? 
-Nu, mai intai te lasa sa te faci de ras de vreo 2-3 ori.....

  Vine unu' la medic:
 -Doctore, nevasta ma inseala pe rupte si totusi nu imi apar nici un fel de coarne. Uitati-va si dvs, neted ca'n   palma 
 -Nu va faceti probleme, chestia cu coarnele e numai o vorba, nu exista cu adevarat. 
 -Uf, mi-ati luat o piatra de pe inima, credeam ca am lipsa de calciu... 

Inaintea anesteziei, pacientul il intreaba pe doctorul chirurg: 
 -Domnule doctor, ce sanse am?
 -Fac operatia asta a suta oara!
 -Oh, atunci sunt linistit! 
 -E si normal! Odata si-odata trebuie sa-mi reuseasca!

 O tanara se plange de o slabiciune permanenta resimtita de un an incoace.
 -Serviciul va solicita prea mult? intreaba medicul. 
 -Nu! Am un serviciu usor.
 -Atunci va obosesc copiii?
 -Nu, n-am copii.
 -Hmm... Cat de des faceti sex?
 -De trei ori pe zi.
 -Atunci acesta-i motivul oboselii dv. permanente.. Va sugerez ca macar duminica sa faceti o pauza. 
 -Nu pot, domnule doctor.. Duminica vine acasa sotul meu. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse