Bancuri bune de la Cicerone

umni stransi? Si au facut o incercare. Au luat un ceas si l-au plimbat prin fata copilului. In momentul acela, harst, copilul a smuls ceasul... iar din pumnul strans, i-a cazut verigheta moasei...
.
- Nu ma pot căsători cu bărbatul pe care mi l-aţi ales voi!
E prea bătrân!
- Ei, şi, ripostează mama, doar nu trebuAie să-l fierbi!
.
Se întâlnesc două femei.
- Ai o rochie frumoasă! De unde ai cumpărat-o?
- De la cel mai scump magazin. Este penultimul răcnet!
- De ce penultimul?!
- Păi, ultimul va fi al soţului meu, când va vedea cât am dat pe ea!
.
Un doctor care, la orice consultaţie, îţi spunea că ai hemoroizi.Într-o zi, merge la el un tip ce-şi rupsese mâna cu o zi
înainte.
- Din cauza hemoroizilor, spuse, ca de
obicei, doctorul.
- Cum aşa? Doar eram la cules de mere şi s-a rupt craca cu mine. Ce treabă au hemoroizii cu asta?
- Păi, dacă te-a mâncat în fund să te urci în copac...
.
La piaţă, la taraba cu pepeni, erau două anunţuri. Pe unul scria
"pepeni", iar pe al doilea scria "PPNI".Întrebat de un cumpărător nedumerit, ţăranul lămuri: Tot pepeni sunt, dar fără E-uri!!!
.
De cand a inceput sa ninga, nevasta-mea sta non-stop si se uita pe geam. Daca se inteteste cred ca-i dau drumul in casa.
.
O baba statea in autobuz, in fata unei tinere cu fusta foarte scurta.Baba, la un moment dat, se apleaca spre tanara si ii sopteste:
- Draga mea, pe vremea mea se spala, nu se aerisea.
.
Odată am ajuns acasă iar soţia mea era imbracata in lenjerie sexy. Ea mi-a dat două funii şi mi-a spus cu o voce suava:
"- Leaga-ma si fa ce vrei cu mine!" Am legat-o si am plecat la pescuit.
.
Merg trei politai cu elicopterul. La un moment dat unul il intreaba pe celalalt:
- Auzi ba, de la ce e elicea aia de deasupra?
- Cred ca de la ventilatie ba, ca de cand s-a oprit uite ce transpira pilotul!!!
.
In Rai...
- Ce-ti mai fac moldovenii, Stefane ?
- Rau, Doamne... jumate in Spania, jumate in Rusia.
- Iancule, dar ardelenii tai ce fac ?
- Binisor, Doamne, jumate in Germania, jumate in America.
- Dar oltenii tai, Tudore?
- Minunat, Doamne, un sfert in Parlament, un sfert in administratie​ si numai jumatate in puscarie​.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse