UMOR bun DE MOS CRACIUN

UMOR DE MOS CRACIUN


- Ce ai dori să-ţi aducă Moş Crăciun, Bulă?, întrebă
Bubulina.
- Un revolver.
- Niciodată nu mi-ai spus că ţi-ai dori aşa ceva.
- Da, dar mi-l doresc tare mult.
- Poţi să ţi-l doreşti mult şi bine. Ai uitat cine
comandă în casa asta?

- Soţul meu mi-a spus că pălăria care mi-a adus-o
Moş Crăciun mă întinereşte cu 10 ani.
- Dar ce vârstă aveţi?
- 35 de ani.
- Vreau să ştiu... fără pălărie!

Un soţ iubitor, aflat în delegaţie în străinătate, îi
trimise soţiei, drept cadou de Crăciun, un papagal vorbitor.
Când s-a întors acasă din delegaţie, şi-a întrebat nevasta:
- Spune-mi draga mea, ţi-a plăcut cadoul pe care lam trimis de Crăciun?
- Da, dragul meu, dar cum eram 10 persoane la
masă, a trebuit să mai cumpăr şi un curcan.

De Crăciun, o tânără căsătorită primeşte în dar de la soţul ei o trusă de cusut.
- Vai, dragul meu, vino să te sărut... Dar nu văd
nicăieri instrucţiunile de folosire!...


În seara de Ajun, Bulă, mergând ostenit către casă, se
întâlneşte cu Moş Crăciun.
- Bulă, eu sunt Moş Crăciun şi pot să-ţi îndeplinesc
trei dorinţe dacă îmi vei răspunde la o întrebare.
- De acord, pune-mi întrebarea!
- Nu, mai întâi spune-ţi dorinţele!
- Păi, să am bani destui ca să-mi întreţin familia, să
am şi eu o maşină şi o nevastă frumoasă.
- Du-te repede acasă şi vei găsi toate dorinţele
îndeplinite. Şi acum întrebarea. Câţi ani ai?
- 60.
- Şi, la 60 de ani, tu, om serios, tot mai crezi în Moş Crăciun?

În prima zi de Crăciun, la masa de prânz.
- A, ce surpriză, zise Trulă, care fusese invitat la
masă la familia Bulă, avem friptură de curcan! E din
producţie proprie?
- Nu, l-am cumpărat de la piaţă. Am dat pe el
500.000 lei.
-Nu sunteţi normali la cap! Cum de v-aţi încumetat
să tăiaţi o pasăre atât de scumpă?

Soţia către soţ la petrecerea de Revelion:
- Bravo, Mitică! Mai cântă vreo 3-4 cântece!
- De ce să mai cânt, că m-am săturat?!
- Cântă! Când cânţi, nu bei!


- Cum ţi-ai petrecut noaptea de Revelion, Mimi?
- Peste aşteptări... Închipuieşte-ţi, am primit opt
cereri în căsătorie.
- Şi ce-ai făcut?
- Am acceptat patru din ele. Cred că o să-mi ajungă
pentru tot anul!


- Nu-i aşa, mămico, că mai este până să vină Moş Crăciun?
- Sigur că da. Mai întâi trebuie să vină iarna, să ningă.
- Şi atunci de ce trebuie să fiu cuminte de pe-acum?

Un poliţist opreşte un cetăţean beat criţă.
- De unde vii în halul ăsta de beat?
- De la petrecerea de Revelion.
- Îţi baţi joc de mine? Revelionul a fost acum două săptămâni.
- Aşa cum ziceţi, dar azi m-am hotărât să mă întorc acasă!

- Tot caut şi caut, zise Bubulina, şi constat că nu
găsesc nicio rochie potrivită ca să mă îmbrac pentru petrecerea de Revelion...
- Dacă o să mai cauţi mult, o să ai nevoie de o rochie de plajă!


- Aş vrea să cumpăr un cadou pentru iubita mea, ca
să i-l dau de Crăciun. Puteţi să-mi daţi un sfat?
- E tânără?
-Nu tocmai...
- E elegantă?
- Oarecum...
- E frumoasă?
- Nimic deosebit...
- Cultă?
- Foarte puţin...
- Atunci, uitaţi ce sfat vă dau: cumpăraţi cadoul
pentru altcineva!

Cumpărături pentru cadouri de Crăciun.
- Aveţi pantofi din piele de şarpe?
- Desigur, domnule! Ce număr poartă şarpele
dumneavoastră?

De Anul Nou.
- Iubitule, la miezul nopţii se împlineşte un an de
când m-ai sărutat ultima oară...
- Ia te uită, ce repede mai trece timpul!

- Ce te-ai gândit, Mimi, să-i faci cadou soţului tău de Crăciun?
- Habar n-am ce să-i iau! Are deja tot ce îmi trebuie!


- Bulişor, ce cadou i-ai cumpărat bunicii, ca să i-l pui
sub bradul de Crăciun?
- O minge de fotbal!
- O minge de fotbal? Păi bunica nu joacă fotbal.
- N-are a face! Ea cum mi-a cumpărat mie cărţi de citit?

Moş Crăciun, la o grădiniţă, după ce a împărţit
darurile, a fost rugat de copii să le spună o poveste.
- Ehe, dragii moşului, ştiţi povestea cu eunucul decapitat?
- Da, o ştim, sări Bulişor, este o poveste fără cap şi coada!

La magazinul de produse metalice-chimice.
- Cu ce să vă servim, domnule fachir?
- Cu 5 kilograme de cuie de 10 cm. Soţia mea face
curăţenie mare de Crăciun şi vrem să schimbăm aşternuturile!

La uşa familiei Bulă, în prima zi după Anul Nou, a
sosit familia Trulă. Madam Trulă era fardată din gros şi
împopoţonată cât încape.
-Ehe, zise Bulă, ia te uită cine a venit! Domnul Trulă!
Ai venit cu sorcova?
- Nu. Aşa se îmbracă de obicei nevastă-mea.
În prima zi de Crăciun, Bulişor îşi luă aparatul foto şi
dădu să plece.
- Te duci să faci câteva fotografii cu Moş Crăciun şi
cu copiii în jurul bradului?, se interesă maică-sa.
-Da mai termină, mamă, cu copilăriile astea! Ce Moş
Crăciun? Mă duc s-o conving pe Albă-ca-Zăpada să facem
nişte poze sexy!

- Ce cadou o să-i faci soţiei tale de Moş Nicolae?
- Toată dragostea mea.
- O, dar asta-i curată risipă! Nu te gândeşti că în
acest caz n-o să mai ai ce să-i oferi de Moş Crăciun?

- Mămico, scrie-mi o scrisoare către Moş Crăciun!
- De ce nu-i scrii tu?
- Pentru că nu vreau să risc ca în loc de cadouri să-mi trimită o carte de gramatică!

- Vecine, cât e de la Cluj la Dej?
- Vreo 60 de kilometri.
- Şi de la Dej la Cluj?
- Păi, tot atâta. Şi, ia ascultă, îţi baţi joc de mine de îmi pui întrebări tâmpite?
- Nu te supăra, vecine! Uite, eu ştiu că de la Crăciun
la Paşti sunt circa patru luni, pe câtă vreme de la Paşti la Crăciun, ehei!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse