Fw: UMOR

UMOR



Q Ce face un celibatar ca să vadă o femeie goală?
A Se însoară!

- Domnişoară, îşi ia Bulă inima în dinţi, pot să vă invit la o cafea?
- Puteţi, domnule, însă am să vă rog să nu fumaţi în pat!

Doi îndrăgostiţi stau pe o bancă în parc.
- Draga mea, vrei să-ţi arăt Ursa Mare?
- Aici?! Şi dacă trece cineva?

- Cum o mai duci, Bulă, cu noua ta prietena?
- Ţin foarte mult la ea şi aseară am cerut-o în căsătorie.
- Şi?
- Şi a fost aşa de surprinsă că era gata să cadă din pat!

UN SAT MIC
- Gata, am hotărât să mă însor, anunţă Bulă.
- Cu Măria a lui Peştefript.
- Cu târfa aia care s-a culcat cu tot satul?!
- Ei şi voi, prea exageraţi! Satul nostru nici nu-i aşa de mare.


Un burlac se pregăteşte să plece la mare şi îl întrebă pe prietenul său:
- Ce soţie să-mi aleg?
- Lasă soţiile în pace! Ia-te de alea nemăritate că e
mai bine, pentru sănătatea ta.

- Hai să mergem să mâncăm o friptură şi pe urmă să
facem sex, îi zice Bulă fetei pe care tocmai a cunoscut-o.
- Nu sunt de acord.
- Cu ce nu eşti de acord? Să nu-mi spui că nu-ţi place friptura...

Bulă la discotecă.
- Ce ziceţi, domnişoară, nu sunteţi de accord să
sărim peste dansul ăsta şi să ne odihnim puţin la mine în maşină?
- Nu... sunt cam obosită. Mai bine să mai dansăm!

GHINIONUL
- Măi Bulă, am auzit că logodnica ta s-a măritat săptămâna trecută.
- Ai auzit bine.
- Ce ghinion pe capul tău!
- Teribil ghinion!
- Şi cu cine s-a măritat?
- Cu mine!


Din "Decalogul burlacilor":
Pentru un burlac care vrea cu tot dinadinsul să se
însoare, singurul remediu este căsătoria. Dacă nici asta nul
vindecă, alt leac nu mai există!

- I-ai vorbit lui maică-ta despre mine?, o întreabă Bulă pe prietena lui.
- Da... şi n-a părut prea încântată.
- De ce oare?
- N-am habar! Şi doar i-am spus că banii, aspectul
fizic şi inteligenţa nu sunt totul într-o căsnicie!

- Hai să nu lungim discuţia! Vrei sau nu vrei?
- La mine sau la tine?
- Dacă începi să te târguieşti, mai bine s-o lăsăm baltă!

Q De ce preferă burlacii să se însoare cu virgine?
A Ca să nu aibă cu cine să fie comparaţi!

- Am auzit că te-ai însurat, Costică.
- E adevărat.
- Şi, spune-mi, nevastă-ta în noaptea nunţii a fost fată mare?
- Da... exagerat de mare!


Înainte de căsătorie, Bulă se duce la preot să se
spovedească. După ce îl ascultă, preotul îl absolvă de toate păcatele.
- Părinte, nu-mi daţi niciun canon?
- Ce canon să-ţi mai dau? Te însori mâine cu
Bubulina şi asta ţine loc de orice penitenţă...

Între doi burlaci:
- Ia uite cum arăţi! Ce-ai păţit?
- Am vrut să evit un copil şi...
- Şi ai intrat într-un copac?
- Nu... am căzut din pat!

- Când ai de gând să te însori, măi Bulă?
- Tată, ţie ţi-a fost uşor că ai luat-o pe mama, dar eu
trebuie să mă însor cu una străină!

- Măi Bulă, tu mereu te logodeşti, dar nu ajungi niciodată să te însori...
- Pentru că nu mi-am găsit încă naşul!

Bulă căsătorit, Lulă burlac.
- O cunoşti pe soţia mea?, întreabă Bulă.
- Nu, n-am avut plăcerea.
- Şi atunci de unde ştii tu că e o plăcere?!


- Aş vrea să vă cer mâna fetei dumneavoastră, anunţă Bulă.
- Ţi-o acord cu plăcere.
- Şi eu, care credeam că dumneavoastră, un bărbat
cu experienţă, mă veţi sfătui să nu fac prostia asta!

Q Care este diferenţa dintre un celibatar şi un bărbat căsătorit?
A Celibatarul este atras de toate femeile, pe când
bărbatul căsătorit este atras de toate cu excepţia uneia...

Un burlac întreabă la Radio Erevan:
- E adevărat că dacă faci sex înainte de căsătorie e un păcat de moarte?
- Dacă era aşa, ne prăpădeam cu toţii demult!

Ea îl întrebă: «Vrei să mă iei de soţie?»
El a răspuns: «Nu!»
Şi au trăit fericiţi amândoi, până la adânci bătrâneţi.

Lulă e nedumerit :
- Măi Bulă, întrebă Lulă, ce zice nevastă-ta când te
întorci noaptea aşa de târziu acasă?
- Nu zice nimic, că nu sunt însurat.
- Şi atunci de ce te întorci aşa de târziu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse