Pensionara Dina!!!



PENSIONARA
Eu va spun in trei cuvinte,
am un 7 inainte
Nu mi-e frica, nici rusine
si va jur ca-mi este bine.
Spal si calc si mai gatesc,
fac curat si targuiesc.
Si mai scriu si mai citesc.
Cu prietenele mele,
Marti si Vineri beau cafele
Musafiri, am tot mereu,
Miercurea, am si-un careu.
Vineri seara ne-adunam
si un remi mai jucam..
Dimineata, merg pe jos
si ma inbrac cit mai frumos.
La vara, cu sanatate,
sper sa plec in strainatate.
Dar cei drept si adevarat,
uneori mai stau si-n pat.
Nu mai sint ca odinioara,
am un junghi la inimioara.
Am si-o alergie
tot cei bun, imi strica mie.
Tensiunea-i cam marita,
am arsuri si o artrita,
Colesterol si-o Gastrita.
Ma mai tine un genunchi,
iar in spate am un junghi.
Dar incolo, ma simt bine,
pentru anul care vine.
Nu mai vait, nu sint trista,
eu sint foarte optimista,
Caci pana la 120,
eu mai am inca 50.
Buna sanatate la toti pensionarii.

      




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse