RAD BARBATII DE FEMEI- Un pic de umor


Când se îmbolnăveşte o femeie:
- Sunt bine, doar puţin obosită…
Când se îmbolnăveşte un bărbat:
- Ascultaţi la mine, dragii mei. Acestea ar putea fi ultimele mele cuvinte…
 
- Aoleu, Gelule, tare rău arăţi. Ce-i cu tine? Eşti bolnav?
- Mai rău.
- Ce s-a întâmplat.
- Aseară am condus-o pe Geta acasă. Ştii ce mi-a făcut?
 Pur şi simplu mi-a încuiat uşa în nas.
- Ei şi? Atâta pagubă. Mai sunt şi alte femei pe lume.
- Nu-i aşa! Mi-a încuiat uşa când voiam să ies…
 
 
 
Dragi femei, vă scriu bărbaţii. Să corectăm nedreptatea istorică.
 De acum va trebui să ne duceţi voi în restaurante,parcuri şi cofetarii, să ne cumpăraţi îmbrăcăminte, parfumuri scumpe, să plătiţi abonamentele în cluburile sportive, să plătiţi croazierele.
De asemenea, ne veţi cumpăra flori de ziua noastră, ne veţi duce în ţări exotice, ne veţi aştepta cu orele în maşină până când noi ieşim din magazine.
Iar pentru toate acestea noi ne vom culca cu voi!
 
Dacă un bărbat gol întâmplător nimerește în baia femeilor – toate femeile de acolo, vor începe să strige, să se întoarcă cu spatele sau chiar să arunce cu apă fierbinte spre el.
Însă dacă o femeie goală, nimerește în baia bărbaților, din contra, toți vor fi bucuroși, amabili, mâinile le vor da în părți, în semn de salut.
 Asta încă o dată demonstrează bunăvoința sufletului bărbătesc.
 
Doi prieteni : - Ce-ai pățit la ochi ?
- De la o răceală…
- Păi cum aşa?
- Am tușit la una în dulap și m-a prins soțul ei.
 
Când se întâlnesc doi muncitori, joacă fotbal.
Când se întâlnesc doi inginieri, joacă tenis.
Când se întâlnesc doi directori, joacă golf.
Concluzie: Cu cât sunt mai mari responsabilităţile, cu atât sunt mai mici "mingiuţele".
 
 
Cercetătorii au descoperit că, ridicând de pe covor o bucată de aţă pe care aspiratorul n-a reuşit s-o aspire, nouă din zece bărbaţi aruncă aţa înapoi pentru a-i mai da o şansă aspiratorului.
 
Motive pentru a te duce dezbrăcat la serviciu:
1. Șeful tău zbiară tot timpul: "Vreau să-ți văd fundul aici la ora 8!".
2. Profiți de radiațiile emise de monitor pentru a te bronza pe tot corpul. 3. "Mi-ar place să contribui și eu dar mi-am uitat portofelul în pantaloni!"
4. E un mod original de a demonstra tuturor că nu ești dotat doar intelectual.
5. Poți să îți adaugi în secțiunea profesională, pe CV-ul și așa exagerat, "Dansator exotic".
6. Vrei să vezi dacă e într-adevăr ca în vis.
7. Colegii nu-ți mai fură pixurile, dupa ce au văzut unde le ții.
8. Distragi atenția de la faptul că ai mai venit și beat la serviciu.
9. Dă un sens cu totul nou expresiei "Îți stă părul aiurea!".
10. Nu-ți fură nimeni scaunul.
 
Câteva din dorințele ascunse ale bărbatului:
- Sărbătoarea de 1 martie să fie mutată pe 29 februarie. O dată la patru ani este suficient.
- Operațiile de mărire de sâni să fie incluse în programul de asigurare de sănătate obligatoriu.
- Pentru conceperea unui copil să fie nevoie de un bărbat și patru femei.
- Pentru simplitate, toate femeile să aibă același nume.
 
Vă rog ajutați-mă! Cum să-i explic fostei amante, care a devenit noua mea soție că, un bărbat însurat niciodată nu-și înşeală nevasta.
 
Mama lui Bulă primeşte un bilet de la profesoara lui: "Bulişor e un copil cuminte, învaţă bine, doar că se gândeşte prea mult la fete şi la sex" Mama citeşte biletul şi îi răspunde: "Dacă găsiţi soluţie la problemă – anunţaţi-mă! Taică-su are aceeaşi problemă!"
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS