DOAMNE fa-ti un partid nu o trupa de teatru!


Arsinel: Doamne nu ne mai lua la Tine artistii pentru a face o trupa de teatru, Fa-ti mai bine un partid mare, mare de tot!
   Chelnerul: – Îmi pare rău,
> dar nu am să vă dau restul…
> Clientul: – Nu-i nimc! Plătesc altădată!

– Doctore, se poate rămâne> gravidă făcând sex anal???
> – Sigur! Așa vin pe lume politicienii!


> – Nu credeți că 300 de lei e cam prea mare amenda?
> – Unde lucrați?, întrebă polițistul.
> – La supermarket.
> – Bine, atunci vă dau numai 299,99!


> – Adică de ce un rege poate fi încoronat la opt ani, dar nu se poate căsători decât după ce a împlinit
> șaisprezece?
> – Păi nu-ți dai seama? Una e să conduci o țară, alta o femeie!


> – Nevastă, iar îmi ceri bani să îți cumperi chiloți noi? Ăia vechi ce au?
> – Au ieșit din modă, dragă… și toți prietenii tăi râd de mine.


> – Dragule, dacă hoții m-ar răpi pe mine și pe mama, de cine ți-ar fi mai mult milă?
> – De hoți…


>  Doi tipi sună la ușa unei bătrâne:
> – Cine e acolo?, întreabă baba.
> – Suntem de la primărie, doamnă, am venit să vă schimbăm pragurile de jos de la uși.
> – Să le schimbați? Păi cu ce?
> – Cu borduri, firește…


> Azi, în loc de apă, am pus Red bull în cafea.
> După 15 minute de condus, am realizat că mi-am uitat mașina acasă.


> – Jenele, soția ta unde e?
> – În grădină.
> – Dar nu o văd.
> – Trebuie să sapi puțin.


>   Un oltean se angajeaza matelot pe iahtul lui Bill Gates. Cu ocazia implinirii majoratului fetei lui, Bill organizeaza o
> megapetrecere peacest vas in Marea Caraibelor. In aplauzele si laudele tuturor fata se dezbraca si sare in apa
> pentru a le arata tuturor cat de frumoasa si buna inotatoare este. La un moment dat toata lumea ramane ingrozita: un rechin se apropia cu mare viteza de fata. Fata observa si ea rechinul si incepe sa inoate cu putere spre vas.
>   Bill innebunit, incepe:
> – Un Milion de dolari cui imi salveaza fata!.. Nimeni nu are curaj.
> – Zece Milioane de dolari! Tot nimeni nu indrazneste.
> – Toata averea mea si fata de sotie!. Atunci se aude un baldabac in apa, rechinul se sperie si fuge, iar olteanul nostru apare pe punte cu fata in brate.
> – Oltene, mi-ai salvat fata. Toata averea mea si fata iti apartin
​e​
!
> –  Io imi bag picioarele in averea si fata ta! Mie sa-mi spuneti cine-mi facu vant in apa sa-l iau la omor !
  



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse